Aston Martin DB11 Volante na prvních fotkách. Ještě není hotov

Aston Martin na jaře odhalil model DB11, nástupce DB9. Po kupé nyní následuje otevřená verze.
Aston Martin DB11 Volante na prvních fotkách. Ještě není hotov

Značka Aston Martin sice na letošním ročníku pařížského autosalonu bude chybět, v „předpařížském“ období ale přesto prezentuje důležitou novinku, novou DB11 Volante. Ta doplní v nabídce DB11 kupé a stane se nástupcem dosavadního DB9 Volante.

Přestože se DB11 Volante představuje už nyní, zákazníci si na něj ještě počkají. Na trh totiž zamíří až na jaře 2018. Automobil ještě není zcela hotov, což je patrné i na prvních zveřejněných snímcích vozu. Objevuje se totiž na nich ještě částečně zamaskovaný prototyp.

Aston Martin Vanquish Zagato Volante: Po kupé přichází kabriolet

Aston Martin Vanquish Zagato Volante: Po kupé přichází kabriolet

Navzdory premiéře dlouho před zahájením prodeje toho o DB11 Volante už víme spoustu. Stejně jako kupé, jehož se první zákazníci dočkají před koncem letošního roku, použije nově vyvinutý dvanáctiválec. Ten má objem 5,2 litrů a díky dvěma turbodmychadlům dává 447 kW a 700 N.m, které jsou posílány na zadní kola prostřednictvím osmistupňové samočinné převodovky.

Aston Martin a Red Bull ukazují svůj hypersport s výkonem 1 k na 1 kg

Aston Martin a Red Bull ukazují svůj hypersport s výkonem 1 k na 1 kg

V souvislosti s Astonem se sice nyní hovoří o spolupráci s AMG, agregát pro DB11 je ale vlastní vývoj britské značky, zatímco automat pochází od ZF. Jednotky z Affalterbachu budou osmiválcové, přičemž budou určeny hlavně pro menší modely. Stále se ale množí zprávy, že tato V8 od AMG bude dostupná i pro DB11.

Aston Martin AMRB 001 dá základ sériovému vozu s motorem uprostřed

Aston Martin AMRB 001 dá základ sériovému vozu s motorem uprostřed

Základem DB11 Volante bude modulární platforma sdílená s dalšími modely značky, na jejíž konstrukci jsou použity lehké materiály jako hliník a kompozity. Oproti kupé se karoserie DB11 Volante vedle skládací střechy samozřejmě odliší také dodatečnými výztuhami.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků