Aston Martin Cygnet: „aristokratické” supermini je na světě

Aston Martin Cygnet: „aristokratické” supermini je na světě

Když jsme vás začátkem letošního roku informovali o tom, že Aston Martin má v úmyslu vyrábět malý městský automobil podobný Toyotě iQ, snad jen málokdo tomu věřil. Výroba tohoto typu vozu podle zarytých fanoušků automobilce nesluší a výrazně prý sráží její exkluzivitu. Ať už na to máte jakýkoliv názor, zmíněný automobil je zde na prvních fotografiích. Nutno ovšem poznamenat, že zobrazený model je pouze předprodukční verze, nicméně podle slov výkonného ředitele Astonu se už mnoha změn nedočkáme.

I navzdory tomu, že vůz bude malý a typově se bude podobat vozům „civilnějších značek“, nebude pro třeba zmíněnou Toyotu iQ přímím konkurentem. Cygnet totiž svou cenou ani zdaleka nebude pro každého a koupí si jej zřejmě jen movitý fanoušek. Všimnout si ale můžeme, že Aston přeci jen zůstal věrný některým ze svých charakteristických tvarů, které můžeme vidět třeba na přídi.
Dodejme jen, že výroba začne příští rok a model bude určen především pro náš kontinent.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  
Klepněte pro větší obrázek 
Exkluzivita malému Astonu jistě chybět nebude
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků