Klíčem k růstu má být předvídatelnost dle aktuálních trendů: „Plán musí být ‚nudný‘ a stabilní. Můžete kolem sebe vytvářet napětí, ale rozruch nevytvoříte tím, že budete plán měnit každých pět minut,“ vysvětloval Adrian Hallmark magazínu Autocar. Zdroj: GPT/Grok

Klíčem k růstu má být předvídatelnost dle aktuálních trendů: „Plán musí být ‚nudný‘ a stabilní. Můžete kolem sebe vytvářet napětí, ale rozruch nevytvoříte tím, že budete plán měnit každých pět minut,“ vysvětloval Adrian Hallmark magazínu Autocar. | Zdroj: GPT/Grok

"Za posledních 10 až 15 let se trh zcela změnil a s ním i vyhlídky výrobců luxusních vozů. Pokud se vrátíte o 10 nebo 20 let zpět, počet lidí, kteří by si koupili produkty v naší cenové kategorii, byl zlomkem toho, čím je dnes," uvedl Adrian Hallmark. Zdroj: GPT/Grok

"Za posledních 10 až 15 let se trh zcela změnil a s ním i vyhlídky výrobců luxusních vozů. Pokud se vrátíte o 10 nebo 20 let zpět, počet lidí, kteří by si koupili produkty v naší cenové kategorii, byl zlomkem toho, čím je dnes," uvedl Adrian Hallmark. | Zdroj: GPT/Grok

Jako přechodovou technologii do příchodu úplné elektrifikace by měla značka využít pohony Mercedesu-AMG, přičemž si vyhrazuje právo být flexibilní s ohledem na aktuální situaci na trhu. Zdroj: GPT/Grok

Jako přechodovou technologii do příchodu úplné elektrifikace by měla značka využít pohony Mercedesu-AMG, přičemž si vyhrazuje právo být flexibilní s ohledem na aktuální situaci na trhu. | Zdroj: GPT/Grok

Plánem bývalého vedení bylo uvedení prvního elektromobilu Aston Martin na trh v roce 2027. Zdroj: GPT/Grok

Plánem bývalého vedení bylo uvedení prvního elektromobilu Aston Martin na trh v roce 2027. | Zdroj: GPT/Grok

 Zdroj: GPT/Grok

| Zdroj: GPT/Grok

 Zdroj: GPT/Grok

| Zdroj: GPT/Grok

"Za posledních 10 až 15 let se trh zcela změnil a s ním i vyhlídky výrobců luxusních vozů. Pokud se vrátíte o 10 nebo 20 let zpět, počet lidí, kteří by si koupili produkty v naší cenové kategorii, byl zlomkem toho, čím je dnes," uvedl Adrian Hallmark. Zdroj: GPT/Grok
Jako přechodovou technologii do příchodu úplné elektrifikace by měla značka využít pohony Mercedesu-AMG, přičemž si vyhrazuje právo být flexibilní s ohledem na aktuální situaci na trhu. Zdroj: GPT/Grok
Plánem bývalého vedení bylo uvedení prvního elektromobilu Aston Martin na trh v roce 2027. Zdroj: GPT/Grok
 Zdroj: GPT/Grok
6
Fotogalerie

Aston Martin chystá smršť hybridů. Plně elektrický model vznikne do pěti let

Šéf britské automobilky promluvil o plánech do budoucnosti, cíli jsou je stabilita a předvídatelnost pro zákazníky.

Nový výkonný ředitel Aston Martinu Adrian Hallmark, který přestoupil z konkurenčního Bentley koncem loňského roku, se pobavil s kolegy z britského magazínu Autocar. V rozhovoru nastínil, kam se má automobilka pod jeho vedením vydat. Velmi pozitivně vyznívá jeho nadšení pro Aston Martin, jde prý o úžasnou značku se skvělým potenciálem, skvělými akcionáři a možnostmi v rámci produktového portfolia. Klíčem k růstu má být předvídatelnost dle aktuálních trendů.

„Plán musí být ‚nudný‘ a stabilní. Můžete kolem sebe vytvářet napětí, ale rozruch nevytvoříte tím, že budete plán měnit každých pět minut,“ vysvětloval magazínu Autocar.

„Za posledních 10 až 15 let se trh zcela změnil a s ním i vyhlídky výrobců luxusních vozů. Pokud se vrátíte o 10 nebo 20 let zpět, počet lidí, kteří by si koupili produkty v naší cenové kategorii, byl zlomkem toho, čím je dnes. Počet i průměrné bohatství zákazníků kupujících luxusní zboží se zvýšilo čtyřnásobně, takže trh s luxusem exponenciálně vzrostl - a tomu odpovídají i příležitosti pro společnosti, jako je Aston Martin,“ uvedl dále Hallmark.

Jako přechodovou technologii do příchodu úplné elektrifikace by měla značka využít pohony Mercedesu-AMG, přičemž si vyhrazuje právo být flexibilní s ohledem na aktuální situaci na trhu. Plánem bývalého vedení bylo uvedení prvního elektromobilu Aston Martin na trh v roce 2027.

První elektromobil Astonu se dle Hallmarka objeví „…v tomto desetiletí, ale do roku 2035 budeme přidávat i hybridní varianty. Máme definovány všechny předpoklady a některé z nich jsme vyvinuli,“ uvedl.

Aston Martin má mimochodem uzavřeno partnerství s americkou společností Lucid a měl by využívat její měniče a systémy řízení baterií. Dle Hallmarka má pak britská značka nabízet většinu svých modelů se spalovacími motory a jistou formou elektrifikace do roku 2030, plná elektromobilita je pak očekávána v závislosti na trzích v letech 2035 až 2040.

Aston Martin

Aston Martin je britský výrobce luxusních sportovních automobilů. Je pojmenován dle zakladatele Lionela Martina a závodu Aston Hill.

Od roku 1994 byl majitelem automobilky Ford. V roce 2007 značka přešla pod britské konsorcium Prodrive.

Aston Martin VantageAston Martin DB11 Aston Martin Vanquish

Doporučujeme

Články odjinud