Aston Martin a Zagato postaví vůz k 50. výročí modelu DB4GT Zagato

Opět se po několika letech dočkáme modelu značky Aston Martin doplněný o přídomek Zagato. Zda se bude vůz sériově vyrábět, to zatím není jisté.

Aston Martin připraví ve spolupráci se studiem Zagato speciál určený pro akci Concorso d´Eleganza Villa d´Este. Ta proběhne už 21. května. Kromě oficiálního oznámení může sloužit jako důkaz také přiložený obrázek poodhalující, jak by takový vůz mohl vypadat. Jestli se dočkáme alespoň nějaké menší série, to se zatím ještě neví. Údajně by se ovšem tento speciál mohl zúčastnit vytrvalostního závodu na Nürburgringu.

Nejnovější spolupráce oslaví jubilejní padesáté výročí modelu DB4GT Zagato, což byl vůz, který vznikl s cílem vytvořit nejlehčí a nejvýkonnější automobil. Nakonec jich na silnice vyjelo celkem 19.

Mimochodem, když se slavilo 25. výročí tohoto modelu, stálo to za to. Tehdy byl postaven Aston Martin V8 Vantage Zagato. Stovku zvládl za 4,8 sekund a maximálně se dokázal rozjet na 300 km/h.

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků