Aston Martin a Red Bull ukazují svůj hypersport s výkonem 1 k na 1 kg

7 komentářů

Driver
6. července • 19:57

Řekněte mi, jaký je zdroj příjmů RedBull? Kromě sladkého nápoje 100kč/litr, a reklamy větší než Coca Cola, co mají za obchodní model? Protože jejich výdaje odpovídají tomu, jako by těžili Zlato, ropu a podobně...

bzzz
7. července • 9:54

Prodali pres 60 miliard plechovek a merchandise taky neco vynasi ;-)
Mimochodem plechovky maji udajne 100% recyklovatelne a dost dbaji na efektivitu/ekologii vyroby, skladovani a prepravy.

Jan Komárek (Vebloud)
7. července • 13:39

Kovová plechovka byla 100% recyklovatelná od doby, kdy se začala vyrábět. Ocel nebo hliník, podle velikosti a tvaru. Tam není co řešit.

Mičurin
6. července • 21:07

Prodávájí nápoj s velkým ziskem. Pořád lepší než obchodní model autorevue.cz, která tu pořád dává odkazy na auto.cz.

Mičurin
6. července • 11:16

A zase na úvodní stránce podobný článek z bulvárního auto.cz? Jaký to má smysl? Tak se s nima spojte, zrušte autorevue.cz a je klid.

Milda
7. července • 9:05

Už se spojili...

Kuk Vykuk
6. července • 13:45

To je fakt naprostá debilita tadle kanibalizace. Jděte s tím dop*dele! Nechcete to spojit ještě s mimibazarem a Bleskem ať to má grády?? Pak dostanere cenu nejlepší lapač kliků a můžete se poplácat po ramenech.

Doporučujeme

Články odjinud