Aston Martin a Red Bull ukazují svůj hypersport s výkonem 1 k na 1 kg

Aston Martin a Red Bull ukazují svůj hypersport s výkonem 1 k na 1 kg

O spolupráci automobilky Aston Martin s týmem Red Bull se mluvilo delší dobu. Teď už bezpečně víme, že na všech různých spekulacích něco pravdy opravdu bylo, protože se včera v Gaydonu představil vůz označený jako AM-RB 001. Aneb toto je výsledek zmiňované spolupráce. 

Tajné | Sportovní auta | Kupé | Fascinace | Aston Martin

Aston Martin a Red Bull chystají vlastní hypersport za asi 100 milionů

K dispozici máme více než třicet oficiálních fotek a také video, ale bohužel co se konkrétních technických informací týká, mnoho toho zveřejněno zatím nebylo. Jak píše Aston Martin ve své tiskové zprávě, technické podrobnosti budou zveřejněny později. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tak to je on, hypersport osazený atmosférickým dvanáctiválcem. Na jeho vývoji se podílel i samotný Adrian Newey

Jisté je, že základ tohoto stroje obstará karbon a že vůz nabídne dokonalou aerodynamiku, díky které bude mít velký přítlak. O pohon se postará nový vidlicový dvanáctiválec umístěný uprostřed. A pozor, motor nebude mít systém přeplňování. Aston přesný výkon neudává, nicméně slibuje, že poměr výkonu k hmotnosti bude jedna koňská síla na jeden kilogram. Jak určitě víte, na tomto projektu se v nemalé míře podílel i samotný Adrian Newey. 

Zajímavosti | Sportovní auta | Kupé | Fascinace | Aston Martin

Aston Martin Vanquish Zagato se bude vyrábět, ale už teď je vyprodaný

Jestli si myslíte, že jde jen o nějaký obyčejný koncept, tak se pletete. Tohle auto se bude opravdu vyrábět, přičemž Aston Martin plánuje 99 až 150 kusů. Do těchto čísel započítává všechny prototypy a také sérii 25 čistě okruhových verzí. První auta budou hotová za dva roky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků