Aston Martin a Red Bull ukazují svůj hypersport s výkonem 1 k na 1 kg

O spolupráci automobilky Aston Martin s týmem Red Bull se mluvilo delší dobu. Teď už bezpečně víme, že na všech různých spekulacích něco pravdy opravdu bylo, protože se včera v Gaydonu představil vůz označený jako AM-RB 001. Aneb toto je výsledek zmiňované spolupráce. 

Aston Martin a Red Bull chystají vlastní hypersport za asi 100 milionů

Aston Martin a Red Bull chystají vlastní hypersport za asi 100 milionů

K dispozici máme více než třicet oficiálních fotek a také video, ale bohužel co se konkrétních technických informací týká, mnoho toho zveřejněno zatím nebylo. Jak píše Aston Martin ve své tiskové zprávě, technické podrobnosti budou zveřejněny později. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tak to je on, hypersport osazený atmosférickým dvanáctiválcem. Na jeho vývoji se podílel i samotný Adrian Newey

Jisté je, že základ tohoto stroje obstará karbon a že vůz nabídne dokonalou aerodynamiku, díky které bude mít velký přítlak. O pohon se postará nový vidlicový dvanáctiválec umístěný uprostřed. A pozor, motor nebude mít systém přeplňování. Aston přesný výkon neudává, nicméně slibuje, že poměr výkonu k hmotnosti bude jedna koňská síla na jeden kilogram. Jak určitě víte, na tomto projektu se v nemalé míře podílel i samotný Adrian Newey. 

Aston Martin Vanquish Zagato se bude vyrábět, ale už teď je vyprodaný

Aston Martin Vanquish Zagato se bude vyrábět, ale už teď je vyprodaný

Jestli si myslíte, že jde jen o nějaký obyčejný koncept, tak se pletete. Tohle auto se bude opravdu vyrábět, přičemž Aston Martin plánuje 99 až 150 kusů. Do těchto čísel započítává všechny prototypy a také sérii 25 čistě okruhových verzí. První auta budou hotová za dva roky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků