Aston Martin a Red Bull chystají vlastní hypersport za asi 100 milionů

Během speciální akce při Velké ceně Monaka odhalila britská automobilka Aston Martin svůj připravovaný hypersport. K tomu spojila síly se společností Red Bull, která by měla přispět ohromnými zkušenostmi ze světa Formule 1.

Vybraní zákazníci už měli možnost spatřit model v životní velikosti, který je v otázce vzhledu přibližně ze 70 až 80 procent finální. Na světlo světa se dostane omezená série pouhých 99 kusů, a to jen na vybrané trhy. Důvodem jsou homologační zkoušky, které by se automobilce vzhledem k omezené sérii nemusely vyplatit. Přednost pochopitelně dostanou země, kde se očekává vysoká poptávka - už teď si asi můžeme odškrtnout bohaté arabské země nebo Čínu.

Audi R8 V10 Plus vs. Jaguar F-Type R AWD: Rychlost, nebo zábava

Audi R8 V10 Plus vs. Jaguar F-Type R AWD: Rychlost, nebo zábava

Z hlediska techniky toho momentálně příliš nevíme. Jistá je koncepce s motorem uprostřed, kterému nejspíš budou pomáhat elektromotory - v tomto ohledu automobilce jistě hodně pomůže Red Bull. Hmotnost auta by měla být o něco vyšší než je tomu u závodního auta kategorie LMP1. To váží okolo 900 kilogramů. 

Cena? Pokud se ptáte, pravděpodobně si ho nemůžete dovolit. Přesně to samé ostatně řekl i šéf Astonu Andy Palmer. Nicméně se mluví o částce mezi 2 - 3 miliony liber, což je přibližně 70 - 100 milionů korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Podobu auta by mohla do jisté míry napovědět studie pro hru Gran Turismo 6
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 20 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků