ASMA New Eagle II Sport Edition: eSko bez tváře

Některé úpravy dokážou vůz skutečně znetvořit. Podobně je na tom i tenhle (původně) elegantní Mercedes třídy S.

Pokud hodláte utratit nemalé peníze za nový Mercedes-Benz S500 a chcete se od původní podoby vozu určitým způsobem odlišit, máte několik možností. Buď zajedete k úpravcům jako Brabus nebo Lorinser, jejichž decentní díla vůz jen lehce pozmění, nebo zavítáte k mistrovi ASMA Design. Jejich projekt s jménem Eagle II Sport Edition bude jen stěží hledat konkurenci.

Ty největší změny se pochopitelně odehrály na karoserii. Černá přední maska i celá kapota hned na první pohled jakoby ani nebyly z eSka. Zvláštně vypadá i spoiler nárazníku, který má kromě diskutabilního výzoru další nevýhodu – je hodně blízko při zemi. Při pohledu zboku vás rozpaky zřejmě neopustí – černé boky karoserie zasahují až do zadních partií a všechno umocňují rozšířené blatníky s vnořenými 21“ koly. Všimněte si, jak je celý vůz posazen blízko k silnici – z původního komfortu zřejmě moc nezůstalo.

Je třeba přiznat, že při zadním pohledu nevypadá vůz až tak hrozně jako z jiných úhlů, ale žádná sláva to rovněž není. Co se týká motoru, výkon 5,5-litrového osmiválce vzrostl po implantaci nového výfukového systému a řídící jednotky z původních 285 kW (388 k) na výsledných 312 kW (425 k).

S každým dalším dílem firmy ASMA nás stále více přepadá pocit, že jde snad jen o pračku špinavých peněz. Pravda, kolik lidí, tolik chutí, ale v dílech mistra Asmy se snoubí tolik ošklivosti a nepochopení zacílení upravovaného auta, že si snad nemohou najít žádného a zákazníka. Nebo jich přinejmenším musí být velmi, velmi málo. Ale třeba se mýlíme, oslovují produkty této firmy někoho z našich čtenářů?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
ASMA Design New Eagle II Sport Edition

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků