ASMA New Eagle II Sport Edition: eSko bez tváře

Některé úpravy dokážou vůz skutečně znetvořit. Podobně je na tom i tenhle (původně) elegantní Mercedes třídy S.

Pokud hodláte utratit nemalé peníze za nový Mercedes-Benz S500 a chcete se od původní podoby vozu určitým způsobem odlišit, máte několik možností. Buď zajedete k úpravcům jako Brabus nebo Lorinser, jejichž decentní díla vůz jen lehce pozmění, nebo zavítáte k mistrovi ASMA Design. Jejich projekt s jménem Eagle II Sport Edition bude jen stěží hledat konkurenci.

Ty největší změny se pochopitelně odehrály na karoserii. Černá přední maska i celá kapota hned na první pohled jakoby ani nebyly z eSka. Zvláštně vypadá i spoiler nárazníku, který má kromě diskutabilního výzoru další nevýhodu – je hodně blízko při zemi. Při pohledu zboku vás rozpaky zřejmě neopustí – černé boky karoserie zasahují až do zadních partií a všechno umocňují rozšířené blatníky s vnořenými 21“ koly. Všimněte si, jak je celý vůz posazen blízko k silnici – z původního komfortu zřejmě moc nezůstalo.

Je třeba přiznat, že při zadním pohledu nevypadá vůz až tak hrozně jako z jiných úhlů, ale žádná sláva to rovněž není. Co se týká motoru, výkon 5,5-litrového osmiválce vzrostl po implantaci nového výfukového systému a řídící jednotky z původních 285 kW (388 k) na výsledných 312 kW (425 k).

S každým dalším dílem firmy ASMA nás stále více přepadá pocit, že jde snad jen o pračku špinavých peněz. Pravda, kolik lidí, tolik chutí, ale v dílech mistra Asmy se snoubí tolik ošklivosti a nepochopení zacílení upravovaného auta, že si snad nemohou najít žádného a zákazníka. Nebo jich přinejmenším musí být velmi, velmi málo. Ale třeba se mýlíme, oslovují produkty této firmy někoho z našich čtenářů?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
ASMA Design New Eagle II Sport Edition

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků