Asistent pro jízdu v koloně z vlastního pohledu. Skutečně se na něj dá spolehnout?

Nové automobily nabízejí pro řidiče různé asistenty. Youtube kanál 1001cars si posvítil na Traffic Jam Assist od Volkswagenu, konkrétně u modelu Tiguan.
Asistent pro jízdu v koloně z vlastního pohledu. Skutečně se na něj dá spolehnout?

Mnoho nových vozů dnes poskytuje různé asistenty pro řidiče. Jedním z  nich je i asistent pro jízdu v dopravní zácpě. Příkladem je Traffic Jam Assist od Volkswagenu. Ten podrobil testu v reálné dopravě Youtube kanál  1001cars. Konkrétně si posvítili na novou generaci SUV Tiguan.

Zatím na trhu není vůz, který by umožnil řidiči zcela za volantem relaxovat. Při práci jízdních asistentů je stále potřebná neustálá pozornost řidiče, což dokazuje i přiložené video. Asistent ne vždy působil přesvědčivým dojmem a být neustále ve střehu je proto určitě na místě.

Volkswagen začíná prodávat prodloužený Tiguan. Za ceny od 688 900 Kč

Volkswagen začíná prodávat prodloužený Tiguan. Za ceny od 688 900 Kč

Obraz si ale udělejte sami podle videa. Někdy se automobil k vedlejšímu jízdnímu pruhu přiblíží až příliš těsně. To by mohlo vyplašit nejen vás jako řidiče, ale také vozy vedle vás.

I když v tomto případě testovací řidič přiznává, že při tomto testu může trošku lhát umístění kamery. Podle něj totiž vůz nejezdil doprava tak, jak to na záběrech někdy vypadá. Nicméně ale přiznává, že minimálně ve dvou případech měl asistent výpadky. Ty nejzjevnější najdete v časech 1:30 a 2:07.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků