Asistence Kooperativy vloni využilo 27 tisíc klientů

Počat asistenčních zásahů každoročně narůstá. Společnost Global Assistance, která poskytuje asistenci několika českým pojišťovnám, zaznamenává každoročně asi desetiprocentní nárůst zásahů. Nejčastěji vyjíždějí asistenční vozy v letním, dovolenkovém období a v případě zimních kalamit. „Například v loňském roce byl nejhorším měsícem  červenec, kdy jsme zasahovali celkem u 4100 případů,“ říká Pavel Strapko, ředitel asistenčních služeb  Global Assistance.  

Asistenční služby většina pojišťoven nabízí hlavně u havarijního pojištění nebo povinného ručení. V poslední době se rozšiřují také do oblasti pojištění domácností nebo nemovitostí. „Klientům v případě motorových vozidel pomůžeme nejen u nehody, poruchy, ale také v případě, že například ztratí klíče od vozidla. Od roku 2012 získali podobnou výhodu i  klienti u pojištění majetku. V případě nenadálé havárie jim zajistíme služby řemeslníků jako je elektrikář, instalatér, plynař, topenář, sklenář nebo zámečník,“ představuje rozsah asistenčních služeb Milan Káňa z Kooperativy. 

„Naším největším partnerem je Kooperativa pojišťovna. V loňském roce jsme pro jejich klienty realizovali 27 tisíc zásahů. Většinou se jednalo o zásahy u poruch vozidel. V cca 8 tisících případech jsme vyjížděli k nehodám vozidel a v sedmnácti stech případech jsme asistovali klientům v pojištění majetku. Nejčastěji jsme otevírali zabouchnuté dveře,“ doplňuje Pavel Strapko z Global Assistance.

Bohužel, v případě nehody klienti ještě stoprocentně nevyužívají asistenčních služeb své pojišťovny. Často se stává, že se ve stresu po dopravní nehodě nechají přesvědčit od neznámé asistence, která se na místě nehody ocitne. Jejich ceny za odtah a případné uskladnění vozu většinou neodpovídají obecným standardům, proto se může podobná služba klientovi nepříjemně prodražit.     

„V případě nehody nebo poruchy klientovi vždy důrazně doporučujeme volat na infolinku své pojišťovny. Ta jim poskytne informace, jak mají postupovat a zajistí jim nutný asistenční zásah. Například v roce 2014 jsme v ČR odtah nepojízdného vozidla zajišťovali pro 22 tisíc klientů“, upozorňuje Milan Káňa, tiskový mluvčí pojišťovna Kooperativa.

Jiné je to v zahraničí. Zde se klienti okamžitě snaží kontaktovat svoji pojišťovnu. Výhodou je, že se domluví v rodném jazyce, asistenci jim pak zajistí pojišťovna pomocí svých zahraničních partnerů.

„Pro Kooperativu jsme v roce 2014 v zahraničí zajišťovali celkem 1600 odtahů, z toho v 500 případech jsme poškozené vozidlo odvezli zpět do ČR. V případě klientů České podnikatelské pojišťovny jsme v zahraničí odtahovali nepojízdné vozy pro 1000 klientů, z toho 400 vozidel jsme převáželi do ČR,“ doplňuje Pavel Strapko. 

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků