ASI Tetsu GTR: opravdu veselé Bentley

Japonská firma ASI se již podruhé podívala na Conti GT a jeho chladný aristokratický výraz se pokusila zahnat barvou a kytičkami.

Jakýkoli tuning luxusních vozidel je i pro profesionály vždycky velmi citlivou záležitostí, většinou se setkáváme se skutečně „našlápnutými“ modely s obrovskými průduchy, difuzory a spoilery. Ale mnohokrát si i fanoušci tuningu musí přiznat, že z těchto aut se kamsi vytrácí charakter a z vozu se stává pouze přeplácaná příšera s hromadou koní pod kapotou (a někdy ani to ne). Japonská společnost ASI na svém nejnovějším díle ukázala, že umí přijít s něčím skutečně originálním, a že auto s 800 koňmi pod kapotou nemusí vždy vypadat jen agresivně.

Veškeré stylingové úpravy vycházejí z předchozího projektu Bentley Continental GT ASI, jenž byl představen zhruba před dvěma měsíci. Přibyl kompletně nový bodykit, vdechy na kapotě a vzadu nechybí ani spoiler a difuzor. To vše je však okořeněno „drobnou“ zvláštností - natožlutým metalickým lakem a vcelku zajímavými ornamenty. Na karbonové kapotě byste hledali „rychlé pruhy“ marně, jsou zde totiž mírumilovně působící kytičky a žluté motivy. Toto téměř umělecké dílo na kapotě má na svědomí japonský umělec Nakanuta Tetsuei.

Vůz, který rozhodně svým vzhledem neosloví jenom něžnější část populace, však disponuje i velice slušným výkonem, který zabezpečuje upravený šestilitrový dvanáctiválec. Ten po všech úpravách disponuje výkonem 800 koní, což je o téměř 250 víc, než u sériové verze. Celkem bude vyprodukováno 29 vozidel, přičemž ani jedno prý nebude stejné. Společnost totiž ve velké míře respektuje individuální potřeby zákazníka a tak nabízí širokou paletu disků různých velikostí a různé interiérové a exteriérové doplňky. Tenhle počin jednoznačně rozzáří garáž každého sběratele a tak se počítá s tím, že v dílnách se tyto vozy moc neohřejí. A to i při ceně 800 000 dolarů (cca. 12,5 milionu Kč)...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bentley Continental GT aneb ASI Tetsu GTR
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků