V základních rysech si je upravená  novodobá „hačiroku“  stále podobná, ale různých detailů je zde celá řada. Zdroj: Arta Mechanics

V základních rysech si je upravená novodobá „hačiroku“ stále podobná, ale různých detailů je zde celá řada. | Zdroj: Arta Mechanics

V předním nárazníku máme obří vstupy vzduchu a také prolis, který se dále táhne na kapotu. Zdroj: Arta Mechanics

V předním nárazníku máme obří vstupy vzduchu a také prolis, který se dále táhne na kapotu. | Zdroj: Arta Mechanics

Přední a zadní blatníky jsou významně rozšířené a doplněné adekvátně dimenzovanými prahy. Zdroj: Arta Mechanics

Přední a zadní blatníky jsou významně rozšířené a doplněné adekvátně dimenzovanými prahy. | Zdroj: Arta Mechanics

Na zádi jsou úpravy skutečně markantní. Zmohutněla, dostala propracovaný difuzor s dvěma dvojicemi koncovek výfuku a také „kachní ocas“ – tedy agresivně protaženou koncovou hranu. Zdroj: Arta Mechanics

Na zádi jsou úpravy skutečně markantní. Zmohutněla, dostala propracovaný difuzor s dvěma dvojicemi koncovek výfuku a také „kachní ocas“ – tedy agresivně protaženou koncovou hranu. | Zdroj: Arta Mechanics

Původní zadní světla GR86 nahradila čtveřice kulatých jednotek. Zdroj: Arta Mechanics

Původní zadní světla GR86 nahradila čtveřice kulatých jednotek. | Zdroj: Arta Mechanics

Máme zde také hezký šedivý lak, kontrastující s tmavými prvky ve spodní části karoserie a černými koly. Zdroj: Arta Mechanics

Máme zde také hezký šedivý lak, kontrastující s tmavými prvky ve spodní části karoserie a černými koly. | Zdroj: Arta Mechanics

Uvnitř se pak posádka může usadit do skořepinových sedadel Bride Stradia III, čalouněných kůží a Alcantarou. Zdroj: Arta Mechanics

Uvnitř se pak posádka může usadit do skořepinových sedadel Bride Stradia III, čalouněných kůží a Alcantarou. | Zdroj: Arta Mechanics

Toyota GR86 Arta Mechanics Vigale Zdroj: Arta Mechanics

Toyota GR86 Arta Mechanics Vigale | Zdroj: Arta Mechanics

Toyota GR86 Arta Mechanics Vigale Zdroj: Arta Mechanics

Toyota GR86 Arta Mechanics Vigale | Zdroj: Arta Mechanics

Toyota GR86 Arta Mechanics Vigale Zdroj: Arta Mechanics

Toyota GR86 Arta Mechanics Vigale | Zdroj: Arta Mechanics

Toyota GR86 Arta Mechanics Vigale Zdroj: Arta Mechanics

Toyota GR86 Arta Mechanics Vigale | Zdroj: Arta Mechanics

Toyota GR86 Arta Mechanics Vigale Zdroj: Arta Mechanics

Toyota GR86 Arta Mechanics Vigale | Zdroj: Arta Mechanics

Toyota GR86 Arta Mechanics Vigale Zdroj: Arta Mechanics

Toyota GR86 Arta Mechanics Vigale | Zdroj: Arta Mechanics

Toyota GR86 Arta Mechanics Vigale Zdroj: Arta Mechanics

Toyota GR86 Arta Mechanics Vigale | Zdroj: Arta Mechanics

V předním nárazníku máme obří vstupy vzduchu a také prolis, který se dále táhne na kapotu. Zdroj: Arta Mechanics
Přední a zadní blatníky jsou významně rozšířené a doplněné adekvátně dimenzovanými prahy. Zdroj: Arta Mechanics
Na zádi jsou úpravy skutečně markantní. Zmohutněla, dostala propracovaný difuzor s dvěma dvojicemi koncovek výfuku a také „kachní ocas“ – tedy agresivně protaženou koncovou hranu. Zdroj: Arta Mechanics
Původní zadní světla GR86 nahradila čtveřice kulatých jednotek. Zdroj: Arta Mechanics
14
Fotogalerie

Asi nejkrásnější bodykit pro Toyotu GR86 mají japonští Arta Mechanics. Připomíná s ním malé Ferrari

Tradice je tradice – pokud existuje Toyota a má v názvu číslo 86, slétnou se na ní úpravci a tuneři. Zde se práce hodně povedla.

Tato změna s názvem Vigale od Arta Mechanics musela zabrat spoustu času a stát mnoho hodin úsilí. V základních rysech si je novodobá „hačiroku“ stále podobná, ale různých detailů je zde celá řada. V předním nárazníku máme obří vstupy vzduchu a také prolis, který se dále táhne na kapotu. Přední a zadní blatníky jsou významně rozšířené a doplněné adekvátně dimenzovanými prahy.

Na zádi jsou úpravy skutečně markantní. Zmohutněla, dostala propracovaný difuzor s dvěma dvojicemi koncovek výfuku a také „kachní ocas“ – tedy agresivně protaženou koncovou hranu. Původní zadní světla GR86 nahradila čtveřice kulatých jednotek. Zezadu tak vzdáleně připomíná Ferrari typu 612 Scaglietti nebo 575M. Máme zde také hezký šedivý lak, kontrastující s tmavými prvky ve spodní části karoserie a černými koly. Uvnitř se pak posádka může usadit do skořepinových sedadel Bride Stradia III, čalouněných kůží a Alcantarou. Cena bodykitu zatím není známa.

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud