ART X64: Mercedes GL trochu inak

Norimberský úpravca ART pred časom predstavil tuningový kit pre Mercedes ML. Teraz predstavuje Program X64 pre triedu GL.

Tento typ vozidla patrí medzi tie menej upravované, no úpravcovia z ART spravili výnimku a prišli s radou vylepšení pre tohto „medveďa“.

Takisto ako pri Mercedese ML, aj tu sa pokúsili spojiť športovú eleganciu s luxusom o čom svedčia aj chrómové lišty v kombinácii s čiernou farbou. V ART sa postarali aj o lepšiu aerodynamiku a to vďaka pridaným dolným spojlerom v prednej časti vozu a zaobleným častiam vzadu. O perfektné osvetlenie cesty sa starajú predné bi-xenónové svetlomety z dielne ART so systémom NERO dodávajúce GL-ku elegantnejší vzhľad. Asi najvýraznejšou časťou masky vozidla je popri znaku aj set svetiel na ľavej a pravej strane na nárazníku. Tento vsadený blok svetiel obsahuje: denné LED svetlomety a hmlovky, eleganciu dodávajú voliteľné oranžové okrajové svetlomety. Športový nárazník dodáva autu robustnosť a nekompromisný vzhľad.

V zadnej časti nájdeme nemenej robustný nárazník s difúzorom. Okrem iného, určite zaujmú aj 4 chrómové koncovky športového výfukového systém tiež z dielne ART. 

Jednou zo špecialít tohto auta sú prahy pri dverách, tie sú z nehrdzavej ocele a s aplikovaným elegantným modrým osvetlením. To sa aktivuje odomknutím vozidla. Oceľové dverové prahy zdobí logo ART, ktoré je tiež podsvietené svetlo modrými LED diódami.

Drobným úpravám sa nevyhol ani interiér v kombinácii alcantra a koža. Zákazník bude mať na výber z viacerých farebných kombinácii, napríklad tmavohnedý s béžovou. Na opierkach hlavy nájdeme vyšité logo úpravcu. Na výber bude z viacerých kombinácii prevedenia, napríklad: koža/drevo, len kožené, koža/alcantara, alebo koža/karbón. ART avizoval že interiér bude možné prispôsobiť potrebám a vkusu zákazníka. Ďalšou špecialitou v interiéri je zabudovaný DVD systém, sada dvoch slúchadiel a pohodlné pozeranie filmu zabezpečuje 12 palcový otočný monitor vyklápajúci sa zhora. 

Pod kapotou tohto auta nájdeme 6 valcový 3.2 litorvý motor CDI  s elektronickou optimalizáciou výkonu. Zákazník bude mať na výber medzi 8- 4.2 litrovým, alebo 6 valcovým benzínovým motorom. Aerodynamické šasi vozidla znížilo GL-ko o 35mm, individuálne však môže byť znížené až o 70 mm.

Keďže kolesá výrazne dotvárajú dojem z auta, kupujúci bude mať na výber disky o veľkosti: 18, 19, 20 alebo 22 palcov. Na výber bude ďalej aj z troch povrchov diskov: brúsené titánové, matné titánové, čierne, alebo inak sfarbené disky. V ponuke je dokonca aj možnosť použitia dvoj- tónovej kombinácie.

Úpravca ART ukázal, že vie vytvoriť štýlový kit pre aj zdanlivo neupravitelné autá, tiež nebýva zvykom, že úpravca pre svojich potenciálnych zákazníkov pripraví také široké možnosti v individualizácii svojho vozu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
ART Program X64 pre Mercedes GL
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků