A.R.T. Tuning Mercedes S-Class: dvoubarevný luxus

Tuner A.R.T. se rozhodnul, že se podívá na zoubek limuzíně S od Mercedesu. Jak můžete sami vidět, úkol byl pojat skutečně netradičně a výsledkem je dvoubarevná karoserie.

„Esko“ dostalo aerodynamický přední nárazník s většími nasávacími otvory pro vzduch k motoru i brzdám. Zcela nová je pak přední maska a dvě dvojice mlhových světlometů zakomponovaných do nárazníku.

Tuner nezapomněl ani výkonové úpravy, které jsou ale individuální podle použité motorizace. K dispozici jsou jak kity přeplňování, tak výkonných mezichladičů stlačeného vzduchu. Vše podporují modifikované řídící jednotky a větší porce vzduchu  motoru jsou zajištěny díky propustnějším vzduchovým filtrům.

Několik koníků navíc dokáže přidat také přepracovaný výfukový systém. Pokud má zákazník zájem, může si limuzínu nechat přiblížit o 30 mm blíže k zemi, což sice možná přidá na jistotě při rychlé jízdě, avšak na druhou stranu lze očekávat negativní vliv na komfort.

Uvnitř vozu nalezneme velice kvalitní materiály jako Alcantaru, velurové koberce nebo obklady z hliníku, případně karbonu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
A.R.T. Mercedes S-Class

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků