A.R.T. Tuning Mercedes S-Class: dvoubarevný luxus

Tuner A.R.T. se rozhodnul, že se podívá na zoubek limuzíně S od Mercedesu. Jak můžete sami vidět, úkol byl pojat skutečně netradičně a výsledkem je dvoubarevná karoserie.

„Esko“ dostalo aerodynamický přední nárazník s většími nasávacími otvory pro vzduch k motoru i brzdám. Zcela nová je pak přední maska a dvě dvojice mlhových světlometů zakomponovaných do nárazníku.

Tuner nezapomněl ani výkonové úpravy, které jsou ale individuální podle použité motorizace. K dispozici jsou jak kity přeplňování, tak výkonných mezichladičů stlačeného vzduchu. Vše podporují modifikované řídící jednotky a větší porce vzduchu  motoru jsou zajištěny díky propustnějším vzduchovým filtrům.

Několik koníků navíc dokáže přidat také přepracovaný výfukový systém. Pokud má zákazník zájem, může si limuzínu nechat přiblížit o 30 mm blíže k zemi, což sice možná přidá na jistotě při rychlé jízdě, avšak na druhou stranu lze očekávat negativní vliv na komfort.

Uvnitř vozu nalezneme velice kvalitní materiály jako Alcantaru, velurové koberce nebo obklady z hliníku, případně karbonu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
A.R.T. Mercedes S-Class

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků