A.R.T. Mercedes G: agrese do terénu

Německý tuner A.R.T. si řekl, že se podívá na zoubek modelu G55 AMG. Výsledkem je celkový výkon 580 koní.
A.R.T. Mercedes G: agrese do terénu

V poslední době se neustále více potkáváme s úpravami obřích SUV a offroadů, ale ve většině případů to vede k pochování jejich původních cílů a zaměření. U modelu G55 AMG se tuner A.R.T. zaměřil především na zvýšení výkonu a vnější bodykit, na ostatní „hardware“ se naštěstí nesahalo.

Pod kapotou vozu se ukrývá dobře známý kompresorem přeplňovaný osmiválec o objemu 5,4 litru a výkonu 476 koní. Inženýři se rozhodli pro nový kompresor pracující s většími plnícími tlaky, což má spolu s novým výfukovým potrubím a propustnějším vzduchovým filtrem zásluhu na zvýšení výkonu až na 580 koní. Točivý moment povyskočil z původních 700 na 790 Nm.

Navýšení výkonu možná mnoho lidí potěší, ostatní zásahy (alespoň nás) nikoli. A.R.T. obul na vůz obrovitá 22“ kola, která mu při průjezdech těžkým terénem určitě nepomůžou. Kompletně jinak vypadá přední nárazník, na kterém se to světlomety jen tak hemží. Nové jsou rovněž zadní svítilny a nárazník pod nimi dostal nové tvary.

Uvnitř vozu se to jen hemží kvalitní kůži a dřevem, na přání je možné mít jiný volant od designérů A.R.T.-u. Individuálním požadavkům zákazníků se jednoduše meze nekladou, tuner nezapomněl ani na multimediální systém nebo barevné prosvětlení interiéru dle přání.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
A.R.T. Mercedes G

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků