ART GTR374 Mercedes-Benz CLS350: jeden nestačí

Německý ART, specializující se zejména na Mercedesy, má na svém kontě další úpravu CLS. Co mu dal a co mu naopak vzal?

Jako první určitě zaujme vzhled, jedná se totiž o poměrně elegantní vůz a i drobný nevydařený „designérsky zásah“ může působit otřesně. Dá se však říct, že úpravce si dal na vzhledu dost záležet, design bodykitu má lehce připomínat závodní vozy DTM. Přední a zadní nárazník se tedy od série značně liší a podle úpravce mírně zlepšují obtékání vzduchu. Jediné co může trochu zkazit dojem, jsou dva páry mlhovek vsazených do předního nárazníku, tato úprava je však u ART běžná.

Z boku bylo pak vylepšené sání, které zabezpečuje dvojice bočních otvorů z každé strany. Vzadu najdeme už zmiňovaný nárazník s difuzorem a čtveřici ocelových koncovek výfuku. A jako malé podtrhnutí elegance můžeme chápat zadní spoiler. Odhlídnout od ne celkem hodícího se polepení karoserie, můžeme říct, že stylingové úpravy se celkem povedly.

Nebyl by to však správný tuning bez nějakého technického vylepšení. Jako základ pro úpravy posloužil šestiválec objemu 3,5 l. Úpravce si „pohrál“ s elektronikou, přidal nový katalyzátor a také novou výfukovou soustavu. Po těchto úpravách se výkon vozu vyšplhal na 374 koní a maximální točivý moment na 510 Nm.

Tuner nezapomněl ani na podvozek a CLS vyšlo z jeho dílny o 40 mm níže při zemi. Dojem dotvářejí 20 palcová „saténově“ černá kola s červeným lemováním.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
ART GTR374

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků