ART GTR374 Mercedes-Benz CLS350: jeden nestačí

Německý ART, specializující se zejména na Mercedesy, má na svém kontě další úpravu CLS. Co mu dal a co mu naopak vzal?

Jako první určitě zaujme vzhled, jedná se totiž o poměrně elegantní vůz a i drobný nevydařený „designérsky zásah“ může působit otřesně. Dá se však říct, že úpravce si dal na vzhledu dost záležet, design bodykitu má lehce připomínat závodní vozy DTM. Přední a zadní nárazník se tedy od série značně liší a podle úpravce mírně zlepšují obtékání vzduchu. Jediné co může trochu zkazit dojem, jsou dva páry mlhovek vsazených do předního nárazníku, tato úprava je však u ART běžná.

Z boku bylo pak vylepšené sání, které zabezpečuje dvojice bočních otvorů z každé strany. Vzadu najdeme už zmiňovaný nárazník s difuzorem a čtveřici ocelových koncovek výfuku. A jako malé podtrhnutí elegance můžeme chápat zadní spoiler. Odhlídnout od ne celkem hodícího se polepení karoserie, můžeme říct, že stylingové úpravy se celkem povedly.

Nebyl by to však správný tuning bez nějakého technického vylepšení. Jako základ pro úpravy posloužil šestiválec objemu 3,5 l. Úpravce si „pohrál“ s elektronikou, přidal nový katalyzátor a také novou výfukovou soustavu. Po těchto úpravách se výkon vozu vyšplhal na 374 koní a maximální točivý moment na 510 Nm.

Tuner nezapomněl ani na podvozek a CLS vyšlo z jeho dílny o 40 mm níže při zemi. Dojem dotvářejí 20 palcová „saténově“ černá kola s červeným lemováním.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
ART GTR374

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků