Art CLS 55 AMG GTR: když tovární tuning nestačí

Tuner Art vyšperkoval čtyřdvéřové "kupé" CLS 55 AMG a k zajímavému karosářskému paketu přidal vyladěný agregát, který produkuje výkon přes 600 koní a kroutící moment téměř 900 Nm. Posílený vůz spolkne stovku za 4,4 s.
Art CLS 55 AMG GTR: když tovární tuning nestačí

Sportovní divize Mercedesu, společnost AMG, vybavila řadu modelů přeplňovaným vidlicovým osmiválcem o objemu 5,5 litru. Agregát disponuje výkonem 368 kW a 700 Nm. Ladičská firma Art však tuto pohonnou jednotku vyladila, přišla změna tlaku v kompresoru, úprava sání s kapalinovým mezichladičem, přeprogramování řídící jednotky a kompletně nový výfukový systém z vysoce kvalitních ocelových trubek. Art nabízí dvě verze: GTR 560 s výkonem 412 kW (560 k) a maximálním točivým momentem 790 Nm, silnější GTR 620 má 456 kW (620 k) a točivý moment 890 Nm.

Aby se velký výkon přenesl také na asfalt, dostalo auto kompletně nové pneumatické pérování, rozšířil se i rozchod kol o 70 mm vpředu a o 80 mm na zadní ose. CLS GTR sedí na čtveřici 20palcových kol, trojdílné ráfky z lehkých slitin obouvají pneumatiky o rozměrech 255/30 vpředu a 305/25 vzadu.

Karosářský kit obsahuje nový přední nárazník s integrovaným karbonovým spoilerem, zvětšené nasávací otvory, rozšířené boční prahy a blatníky s průduchy, oplechování zádě s difuzorem, čtyři chromované koncovky výfuků a velké přítlačné křídlo. V interiéru je tříramenný sportovní volant, doplňky obložení z karbonu, kombinace čalounění Alcantary a kůže a řada dalších vychytávek, které Art po domluvě se zákazníkem rád namontuje.


Art CLS GTR 620

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků