Arrinera: polský supersport na nových fotkách

Polská společnost Arrinera Automotive uvolnila první snímky sériového provedení svého sportovního modelu přezdívaného jako „polské Lambo“.
Arrinera: polský supersport na nových fotkách

Přesně před rokem jsme vám představili snímky prototypu Arrinera, jenž se má stát předobrazem omezené série automobilů určených pro běžný silniční provoz. Zároveň jsme vám nabídli také příslušné propagační video zachycující tento prototyp při svezení na normální silnici. A nyní se zdá, že se věci pohnuly vpřed.

Arrinera: „polské Lambo“ startuje (+ video)

Arrinera: „polské Lambo“ startuje (+ video)

Společnost Arrinera Automotive totiž vyrukovala s novými obrázky, jež zachycují detaily a základní siluetu produkčního provedení připravovaného supersportu. Podle nich to vypadá, že do silničního provozu nakonec vyrazí vůz v daleko hrozivěji působícím provedení s agresivněji tvarovanými nárazníky a členitějšími boky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Arrinera: první snímky verze určené k malosériové výrobě

Připomeňme, že nová Arrinera stojí na ocelovém trubkovém prostorovém rámu, na kterém jsou uchyceny povrchové karosářské díly vyrobené z uhlíkových kompozitů a kevlaru. Pod zadní kapotou se údajně ukrývá známý, kompresorem přeplňovaný americký osmiválec GM LS9 6,2 l z Chevroletu Corvette ZR1, jenž je prý schopen dosáhnout výkonu 650 koní (478 kW) a točivého momentu 820 Nm.

Na tento respektu hodný agregát má navazovat převodovka Graziano, s níž bude Arrinera zrychlovat z klidu na 100 km/h za 3,2 s a pokoří hranici 340 km/h. Ačkoli jsme Arrineře, podobně jako jiným podobným projektům, před rokem mezi řádky prorokovali jepičí život, nakonec to vypadá, že myšlenka polského supersportu stále žije. Ale vyhráno zatím stále nemá…

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků