Arrinera: polský supersport na nových fotkách

Polská společnost Arrinera Automotive uvolnila první snímky sériového provedení svého sportovního modelu přezdívaného jako „polské Lambo“.

Přesně před rokem jsme vám představili snímky prototypu Arrinera, jenž se má stát předobrazem omezené série automobilů určených pro běžný silniční provoz. Zároveň jsme vám nabídli také příslušné propagační video zachycující tento prototyp při svezení na normální silnici. A nyní se zdá, že se věci pohnuly vpřed.

Arrinera: „polské Lambo“ startuje (+ video)

Arrinera: „polské Lambo“ startuje (+ video)

Společnost Arrinera Automotive totiž vyrukovala s novými obrázky, jež zachycují detaily a základní siluetu produkčního provedení připravovaného supersportu. Podle nich to vypadá, že do silničního provozu nakonec vyrazí vůz v daleko hrozivěji působícím provedení s agresivněji tvarovanými nárazníky a členitějšími boky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Arrinera: první snímky verze určené k malosériové výrobě

Připomeňme, že nová Arrinera stojí na ocelovém trubkovém prostorovém rámu, na kterém jsou uchyceny povrchové karosářské díly vyrobené z uhlíkových kompozitů a kevlaru. Pod zadní kapotou se údajně ukrývá známý, kompresorem přeplňovaný americký osmiválec GM LS9 6,2 l z Chevroletu Corvette ZR1, jenž je prý schopen dosáhnout výkonu 650 koní (478 kW) a točivého momentu 820 Nm.

Na tento respektu hodný agregát má navazovat převodovka Graziano, s níž bude Arrinera zrychlovat z klidu na 100 km/h za 3,2 s a pokoří hranici 340 km/h. Ačkoli jsme Arrineře, podobně jako jiným podobným projektům, před rokem mezi řádky prorokovali jepičí život, nakonec to vypadá, že myšlenka polského supersportu stále žije. Ale vyhráno zatím stále nemá…

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

včera | Jan Mička | 53 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 146 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků