Arios GT-R: karbon především

Už při představení Nissanu GT-R jsme tušili, že novinka bude magnetem pro ladičské firmy. Očekávané se stává skutečností.

Nissan GT-R můžeme považovat za jedno z nejlepších okruhových aut současnosti a výrobce si na jeho vývoji dal skutečně záležet. Není pak divu, že o tento model se mohou zákazníci doslova porvat, nabízí totiž prvotřídní japonskou techniku zabalenou do atraktivního designu. Jak se však na tento vůz dívat z pohledu zaníceného tunera?

Samotná automobilka nedoporučuje na GT-R žádný domácky vyrobený tuning a informuje o tom i v oficiální příručce k vozu. Profesionální tuning je však věc jiná a můžeme říct, že GT-R se těší celkové oblibě zejména u Japonských úpravců. Stylingové sady jsme měli možnost vidět třeba od společnosti Top Secret nebo Mines, nyní se do seznamu japonských tunerů upravujících tento model přidává i společnost Arios. A s čím konkrétně přichází?

Arios si pro Nissan GT-R připravil pořádnou dávku karbonu. Úpravy se bohužel týkají jen stylingu, na techniku se u vozu tohoto řazení odváží sáhnout jen málokdo. Příď vozu se od neupravené verze odlišuje nárazníkem, předním spoilerem z uhlíkových vláken, novým tahokovem a mírně modifikovanou maskou. Karbon najdeme i kolem válců v motoru.

V současnosti nabízí společnost jen stylingové úpravy přední části, přičemž za pár měsíců se úpravy dostanou i na část zadní. Pokud nemůžete vydržet a musíte se odlišit, vyjde vás to na přibližně 5 000 dolarů (zhruba 81 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Arios GT-R
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků