Arios GT-R: karbon především

Už při představení Nissanu GT-R jsme tušili, že novinka bude magnetem pro ladičské firmy. Očekávané se stává skutečností.

Nissan GT-R můžeme považovat za jedno z nejlepších okruhových aut současnosti a výrobce si na jeho vývoji dal skutečně záležet. Není pak divu, že o tento model se mohou zákazníci doslova porvat, nabízí totiž prvotřídní japonskou techniku zabalenou do atraktivního designu. Jak se však na tento vůz dívat z pohledu zaníceného tunera?

Samotná automobilka nedoporučuje na GT-R žádný domácky vyrobený tuning a informuje o tom i v oficiální příručce k vozu. Profesionální tuning je však věc jiná a můžeme říct, že GT-R se těší celkové oblibě zejména u Japonských úpravců. Stylingové sady jsme měli možnost vidět třeba od společnosti Top Secret nebo Mines, nyní se do seznamu japonských tunerů upravujících tento model přidává i společnost Arios. A s čím konkrétně přichází?

Arios si pro Nissan GT-R připravil pořádnou dávku karbonu. Úpravy se bohužel týkají jen stylingu, na techniku se u vozu tohoto řazení odváží sáhnout jen málokdo. Příď vozu se od neupravené verze odlišuje nárazníkem, předním spoilerem z uhlíkových vláken, novým tahokovem a mírně modifikovanou maskou. Karbon najdeme i kolem válců v motoru.

V současnosti nabízí společnost jen stylingové úpravy přední části, přičemž za pár měsíců se úpravy dostanou i na část zadní. Pokud nemůžete vydržet a musíte se odlišit, vyjde vás to na přibližně 5 000 dolarů (zhruba 81 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Arios GT-R
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků