Arios GT-R: karbon především

Už při představení Nissanu GT-R jsme tušili, že novinka bude magnetem pro ladičské firmy. Očekávané se stává skutečností.

Nissan GT-R můžeme považovat za jedno z nejlepších okruhových aut současnosti a výrobce si na jeho vývoji dal skutečně záležet. Není pak divu, že o tento model se mohou zákazníci doslova porvat, nabízí totiž prvotřídní japonskou techniku zabalenou do atraktivního designu. Jak se však na tento vůz dívat z pohledu zaníceného tunera?

Samotná automobilka nedoporučuje na GT-R žádný domácky vyrobený tuning a informuje o tom i v oficiální příručce k vozu. Profesionální tuning je však věc jiná a můžeme říct, že GT-R se těší celkové oblibě zejména u Japonských úpravců. Stylingové sady jsme měli možnost vidět třeba od společnosti Top Secret nebo Mines, nyní se do seznamu japonských tunerů upravujících tento model přidává i společnost Arios. A s čím konkrétně přichází?

Arios si pro Nissan GT-R připravil pořádnou dávku karbonu. Úpravy se bohužel týkají jen stylingu, na techniku se u vozu tohoto řazení odváží sáhnout jen málokdo. Příď vozu se od neupravené verze odlišuje nárazníkem, předním spoilerem z uhlíkových vláken, novým tahokovem a mírně modifikovanou maskou. Karbon najdeme i kolem válců v motoru.

V současnosti nabízí společnost jen stylingové úpravy přední části, přičemž za pár měsíců se úpravy dostanou i na část zadní. Pokud nemůžete vydržet a musíte se odlišit, vyjde vás to na přibližně 5 000 dolarů (zhruba 81 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Arios GT-R
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků