Arios GT-R: karbon především

Už při představení Nissanu GT-R jsme tušili, že novinka bude magnetem pro ladičské firmy. Očekávané se stává skutečností.

Nissan GT-R můžeme považovat za jedno z nejlepších okruhových aut současnosti a výrobce si na jeho vývoji dal skutečně záležet. Není pak divu, že o tento model se mohou zákazníci doslova porvat, nabízí totiž prvotřídní japonskou techniku zabalenou do atraktivního designu. Jak se však na tento vůz dívat z pohledu zaníceného tunera?

Samotná automobilka nedoporučuje na GT-R žádný domácky vyrobený tuning a informuje o tom i v oficiální příručce k vozu. Profesionální tuning je však věc jiná a můžeme říct, že GT-R se těší celkové oblibě zejména u Japonských úpravců. Stylingové sady jsme měli možnost vidět třeba od společnosti Top Secret nebo Mines, nyní se do seznamu japonských tunerů upravujících tento model přidává i společnost Arios. A s čím konkrétně přichází?

Arios si pro Nissan GT-R připravil pořádnou dávku karbonu. Úpravy se bohužel týkají jen stylingu, na techniku se u vozu tohoto řazení odváží sáhnout jen málokdo. Příď vozu se od neupravené verze odlišuje nárazníkem, předním spoilerem z uhlíkových vláken, novým tahokovem a mírně modifikovanou maskou. Karbon najdeme i kolem válců v motoru.

V současnosti nabízí společnost jen stylingové úpravy přední části, přičemž za pár měsíců se úpravy dostanou i na část zadní. Pokud nemůžete vydržet a musíte se odlišit, vyjde vás to na přibližně 5 000 dolarů (zhruba 81 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Arios GT-R
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků