Ares Panther je pocta klasickému De Tomasu. Chcete ho? Připravte si balík!

Něco nám říká, že to bude dobré auto. Vnitřnosti z Lamborghini Huracán přece ještě nikdy ničemu neublížily.

Alejandro de Tomaso byl závodník a konstruktér, který se při policejních kontrolách neprokazoval řidičským průkazem, ale závodní licencí. Jím vyrobené vozy platí za celosvětové uznávané kousky s vytříbenou technikou a extravagantním vzhledem. Pokud mu někdo chce vzdát hold, musí si na tom dát opravdu záležet.

De Tomaso v ruinách. Takto smutně skončila kdysi slavná italská značka

De Tomaso v ruinách. Takto smutně skončila kdysi slavná italská značka

Značka De Tomaso už neexistuje. Skončila v propadlišti dějin stejně jako těch pár modelů, které vyráběla. Její duch tu s námi stále ještě je a obzvlášť modelu Pantera, zřejmě nejslavnějšího vozu značky. O jeho znovuzrození se pokusilo studio Ares Design.

Designérský dům má hezký projekt nazvaný „Legends reborn“, neboli znovuzrozené legendy. V tomto programu přetvářejí klasické vozy do dnešní podoby a výsledky jsou úžasné. Nyní se pustili i do Pantery a dílo si můžete prohlédnout nahoře v galerii.

Lamborghini Huracán EVO má českou cenu. Stojí podle očekávání

Lamborghini Huracán EVO má českou cenu. Stojí podle očekávání

Základem se stalo Lamborghini Huracán. Veškeré komponenty karoserie jsou z karbonu a vůz zdobí 20palcová kola vpředu a 21palcová vzadu. Dle předlohy zůstala i výklopná světla, ovšem místo obyčejných světel tu najdete LED světlomety. Všechno by to ale bylo k ničemu, kdyby uvnitř nebyla odpovídající strojovna.

Lamborghini Huracán EVO oficiálně: Hezčí, rychlejší a ještě chytřejší

Lamborghini Huracán EVO oficiálně: Hezčí, rychlejší a ještě chytřejší

Motor pochází Lamborghini Huracán. To znamená jednotku V10 o objemu 5,2 litru, která nabízí výkon 477 kW (641 koní). Stejně jako u divokého býka jsou poháněna všechna kola, maximální rychlost činí 325 km/h. Původní Pantera měla motor Ford V8, a proto byla tak oblíbená, protože tehdejší italské motory se považovaly za choulostivé a Ford už uměl „držáky“.

Pokud si ji chcete koupit, můžete tak učinit od konce května letošního roku. Individuální výroba jednoho vozu vás vyjde na 615.000 eur (15.375.000 Kč) a čekací doba jsou tři měsíce. A nebo si můžete pořídit Huracán za polovinu.

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 48 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků