Ares Panther je pocta klasickému De Tomasu. Chcete ho? Připravte si balík!

Něco nám říká, že to bude dobré auto. Vnitřnosti z Lamborghini Huracán přece ještě nikdy ničemu neublížily.

Alejandro de Tomaso byl závodník a konstruktér, který se při policejních kontrolách neprokazoval řidičským průkazem, ale závodní licencí. Jím vyrobené vozy platí za celosvětové uznávané kousky s vytříbenou technikou a extravagantním vzhledem. Pokud mu někdo chce vzdát hold, musí si na tom dát opravdu záležet.

De Tomaso v ruinách. Takto smutně skončila kdysi slavná italská značka

De Tomaso v ruinách. Takto smutně skončila kdysi slavná italská značka

Značka De Tomaso už neexistuje. Skončila v propadlišti dějin stejně jako těch pár modelů, které vyráběla. Její duch tu s námi stále ještě je a obzvlášť modelu Pantera, zřejmě nejslavnějšího vozu značky. O jeho znovuzrození se pokusilo studio Ares Design.

Designérský dům má hezký projekt nazvaný „Legends reborn“, neboli znovuzrozené legendy. V tomto programu přetvářejí klasické vozy do dnešní podoby a výsledky jsou úžasné. Nyní se pustili i do Pantery a dílo si můžete prohlédnout nahoře v galerii.

Lamborghini Huracán EVO má českou cenu. Stojí podle očekávání

Lamborghini Huracán EVO má českou cenu. Stojí podle očekávání

Základem se stalo Lamborghini Huracán. Veškeré komponenty karoserie jsou z karbonu a vůz zdobí 20palcová kola vpředu a 21palcová vzadu. Dle předlohy zůstala i výklopná světla, ovšem místo obyčejných světel tu najdete LED světlomety. Všechno by to ale bylo k ničemu, kdyby uvnitř nebyla odpovídající strojovna.

Lamborghini Huracán EVO oficiálně: Hezčí, rychlejší a ještě chytřejší

Lamborghini Huracán EVO oficiálně: Hezčí, rychlejší a ještě chytřejší

Motor pochází Lamborghini Huracán. To znamená jednotku V10 o objemu 5,2 litru, která nabízí výkon 477 kW (641 koní). Stejně jako u divokého býka jsou poháněna všechna kola, maximální rychlost činí 325 km/h. Původní Pantera měla motor Ford V8, a proto byla tak oblíbená, protože tehdejší italské motory se považovaly za choulostivé a Ford už uměl „držáky“.

Pokud si ji chcete koupit, můžete tak učinit od konce května letošního roku. Individuální výroba jednoho vozu vás vyjde na 615.000 eur (15.375.000 Kč) a čekací doba jsou tři měsíce. A nebo si můžete pořídit Huracán za polovinu.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

dnes | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků