Ares Panther je pocta klasickému De Tomasu. Chcete ho? Připravte si balík!

Něco nám říká, že to bude dobré auto. Vnitřnosti z Lamborghini Huracán přece ještě nikdy ničemu neublížily.

Alejandro de Tomaso byl závodník a konstruktér, který se při policejních kontrolách neprokazoval řidičským průkazem, ale závodní licencí. Jím vyrobené vozy platí za celosvětové uznávané kousky s vytříbenou technikou a extravagantním vzhledem. Pokud mu někdo chce vzdát hold, musí si na tom dát opravdu záležet.

De Tomaso v ruinách. Takto smutně skončila kdysi slavná italská značka

De Tomaso v ruinách. Takto smutně skončila kdysi slavná italská značka

Značka De Tomaso už neexistuje. Skončila v propadlišti dějin stejně jako těch pár modelů, které vyráběla. Její duch tu s námi stále ještě je a obzvlášť modelu Pantera, zřejmě nejslavnějšího vozu značky. O jeho znovuzrození se pokusilo studio Ares Design.

Designérský dům má hezký projekt nazvaný „Legends reborn“, neboli znovuzrozené legendy. V tomto programu přetvářejí klasické vozy do dnešní podoby a výsledky jsou úžasné. Nyní se pustili i do Pantery a dílo si můžete prohlédnout nahoře v galerii.

Lamborghini Huracán EVO má českou cenu. Stojí podle očekávání

Lamborghini Huracán EVO má českou cenu. Stojí podle očekávání

Základem se stalo Lamborghini Huracán. Veškeré komponenty karoserie jsou z karbonu a vůz zdobí 20palcová kola vpředu a 21palcová vzadu. Dle předlohy zůstala i výklopná světla, ovšem místo obyčejných světel tu najdete LED světlomety. Všechno by to ale bylo k ničemu, kdyby uvnitř nebyla odpovídající strojovna.

Lamborghini Huracán EVO oficiálně: Hezčí, rychlejší a ještě chytřejší

Lamborghini Huracán EVO oficiálně: Hezčí, rychlejší a ještě chytřejší

Motor pochází Lamborghini Huracán. To znamená jednotku V10 o objemu 5,2 litru, která nabízí výkon 477 kW (649 koní). Stejně jako u divokého býka jsou poháněna všechna kola, maximální rychlost činí 325 km/h. Původní Pantera měla motor Ford V8, a proto byla tak oblíbená, protože tehdejší italské motory se považovaly za choulostivé a Ford už uměl „držáky“.

Pokud si ji chcete koupit, můžete tak učinit od konce května letošního roku. Individuální výroba jednoho vozu vás vyjde na 615.000 eur (15.375.000 Kč) a čekací doba jsou tři měsíce. A nebo si můžete pořídit Huracán za polovinu.

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

včera | Michal Dokoupil | 51 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků