Je jen málo modelů, které dokázaly překonat čas a staly se nesmrtelnou ikonou. Klasický Defender má stále co nabídnout, což dokazuje nový projekt od Ares Design. Přestože jde o schopný terénní vůz, okouzlí luxusně zpracovaným interiérem.
Klasický Land Rover Defender je pro úpravce stále přitažlivý model. Nedávno jsme vám představili zcela přepracovanou verzi s elektrickým pohonem. Nyní se pustila do Defenderu italská společnost Ares Design, ale nebojte, tady byl svět ještě v pořádku. I když změny jsou rovněž komplexní.
Úpravce začal karoserií, kterou osadil kompletní sestavou LED pro mlhovky a přední i zadní světla. Vpředu přidal ještě novou masku chladiče a své označení na kapotu s výrazným prolisem. Na boku rozšířil podběhy, kam se nyní vejdou 18palcová kola obutá do pneumatik Cooper Discovered STT Pro. Za nimi se ukrývají výkonnější brzdy se šestipístkovými třmeny. Vzhledem ke zvětšení světlé výšky o 35 mm díky novému tlumičovému setu zajišťují komfortní nastupování boční nášlapy.
Nápadné výfuky na boku prozrazují, že pod kapotou už není původní čtyřválec, ale V8 o objemu 5,3 litru s výkonem 355 koní a 519 Nm točivého momentu. Spojená je se šestistupňovým automatem. Kvůli přenosu většího výkonu tým instaloval odolnější hnací hřídel a homokinetické klouby.
Zcela přepracovaný interiér se prakticky celý oblékl do koženého čalounění. Najdeme ho na sedadlech, palubní desce, volantu, středovém tunelu i výplních dveří. Doplňuje ho světlé dřevěné obložení použité i na podlaze. Dotek moderny zprostředkovává multimediální zařízení Alpine se zrcadlením chytrých telefonů. O kvalitní poslech hudby se stará sada šesti reproduktorů a subwoofer.
Ares nesdělil, kolik takto upravených Defenderů vyrobí, ale ví, že za jeden si řekne přes 5,8 milionu korun.