Arden si myslí, že má RR Sport SVR nízký výkon. A tak mu nadělil 603 koní

U některých automobilů si člověk říká, že více výkonu už nepotřebují. Třeba takový Range Rover Sport SVR, což je v podstatě obrovský a těžký off-road tvářící se jako sportovní SUV. Jenže nakonec se vždy najde někdo, kdo zastává názor, že koní není nikdy dost, a tak se výkon zvyšuje. Zrovna v případě SVR se práce chopila společnost Arden.

Range Rover Sport SVR zvládne stovku za 4,5 s i 850 mm hluboký brod

Range Rover Sport SVR zvládne stovku za 4,5 s i 850 mm hluboký brod

Ta nasadila obvyklé věci, takže vůz dostal vylepšený vzhled. I když ve srovnání třeba s Mercedesem GLE Coupé od společnosti Lumma jsou to jen zanedbatelné novinky. Lidé od Arden přidali jiné mřížky v nárazníku, nasadili na vůz boční nášlapy a jiná kola. To je vše.

Mercedes GLE Coupé v úpravě od Lumma je další frankfurtskou novinkou

Mercedes GLE Coupé v úpravě od Lumma je další frankfurtskou novinkou

Důležité věci ovšem hledejme pod kapotou. Standardní výkon Range Roveru Sport SVR sice dosahuje na příjemných 404 kW (550 k) a točivý moment vrcholí hodnotou 680 Nm, jenže to evidentně nestačí. Po této úpravě dostane vaše britské raketové SUV 443 kW (603 k) a 722 Nm.

Pokud také zastáváte názor, že Range Rover Sport SVR trpí nedostatkem výkonu, budete k nápravě této subjektivní „nevýhody“ potřebovat necelých šest tisíc eur.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků