Arden si myslí, že má RR Sport SVR nízký výkon. A tak mu nadělil 603 koní

U některých automobilů si člověk říká, že více výkonu už nepotřebují. Třeba takový Range Rover Sport SVR, což je v podstatě obrovský a těžký off-road tvářící se jako sportovní SUV. Jenže nakonec se vždy najde někdo, kdo zastává názor, že koní není nikdy dost, a tak se výkon zvyšuje. Zrovna v případě SVR se práce chopila společnost Arden.

Range Rover Sport SVR zvládne stovku za 4,5 s i 850 mm hluboký brod

Range Rover Sport SVR zvládne stovku za 4,5 s i 850 mm hluboký brod

Ta nasadila obvyklé věci, takže vůz dostal vylepšený vzhled. I když ve srovnání třeba s Mercedesem GLE Coupé od společnosti Lumma jsou to jen zanedbatelné novinky. Lidé od Arden přidali jiné mřížky v nárazníku, nasadili na vůz boční nášlapy a jiná kola. To je vše.

Mercedes GLE Coupé v úpravě od Lumma je další frankfurtskou novinkou

Mercedes GLE Coupé v úpravě od Lumma je další frankfurtskou novinkou

Důležité věci ovšem hledejme pod kapotou. Standardní výkon Range Roveru Sport SVR sice dosahuje na příjemných 404 kW (550 k) a točivý moment vrcholí hodnotou 680 Nm, jenže to evidentně nestačí. Po této úpravě dostane vaše britské raketové SUV 443 kW (603 k) a 722 Nm.

Pokud také zastáváte názor, že Range Rover Sport SVR trpí nedostatkem výkonu, budete k nápravě této subjektivní „nevýhody“ potřebovat necelých šest tisíc eur.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků