Arden Jaguar XF AJ 21: vytuněná aristokracie

8 komentářů

Bořek Hudák (bhudak)
15. května • 12:00

No když sem koukal, že z M5ky dostaly přes 300km/h při stejnym vykonu, tak se mi tady zdá 270km/h jako maximalka dost malo. Zvlast, kdyz je to přeplnovanej motor a tak by mel mit snad i o neco vetsi tocivej moment. Pro mě je to divny.. :)

tombas
15. května • 19:55

A k čemu je maximálka přes 250? Číslo na papíře? Nebo jen pro ten pocit? Je to nesmysl, mnohem důležitější jsou hodnoty zrychlení hlavně na vyšší převodové stupně. A u Jaguáru je to stejně spíše o stylu a značce než o výkonech.

Bořek Hudák (bhudak)
15. května • 19:55

jj, vim. Ale říkám. Zarazilo mě to. Výkon stejnej a rychlost jinde a ne o málo

Radek Ondrášík
15. května • 13:28

a jakou má točivý moment spojitost s maximální rychlosti?

puck
15. května • 20:11

odporucam nastudovat :-)

Radek Ondrášík
15. května • 21:50

Maximální rychlost je jen o výkonu. Točivý moment do toho netahejte.

Bořek Hudák (bhudak)
15. května • 19:55

no kdyz srovnam 1,8 20V T a 2,0FSI oba 110kw ale turbo ma vetsi kroutak, tak nejen zrychleni ale i maximalka je ve prospech turba. Prote hodnoty sou stejny, ale max rychlost je o 40-50km/h jinde. O to mi jde.

Radek Ondrášík
15. května • 21:51

jak o 40-50 kmh jinde? Vždyť ty maximálky jsou téměř shodné. Rozdíl je dán jiným Cx a jiným průmětem čelní plochy. Přeci jenom 1,8T a 2,0 FSI tak se bavíme o dvou generacích vozů, kde se to jen těžko srovnává.Pochopím výhodu těch Nm v tom, kdo té maximálky dosáhne rychleji, ale samotná aboslutní hodnota rychlost je o výkonu.

Doporučujeme

Články odjinud