Aral pomáhá oblastem postiženým povodněmi

Na seznam společností, jež se snaží obyvatelům pomoct po záplavami zničených oblastech, se zapsala i síť čerpacích stanic Aral. Zapojila se i do projektu Nadace VIZE 97 a přispívá na konto Červeného kříže.

PRAHA - Oblastem postiženým povodněmi se rozhodla pomáhat i společnost Aral, která nejen, že přispívá na konto Českého červeného kříže, ale zároveň síť svých čerpacích stanic zapojila do projektu Nadace VIZE 97 s názvem Okno do života.

Cílem této akce je získat finanční prostředky na výstavbu a obnovu domů v oblastech postižených povodněmi. Zákazníci budou mít možnost si na všech čerpacích stanicích Aral v období od 30. září do 30. listopadu 2002 zakoupit aromatickou visačku ve tvaru domečku. Veškeré finanční prostředky získané z tohoto prodeje budou přímo poukazovány na konto Nadace.

Distribuci aroma visaček bude vedle sítě čerpacích stanic Aral a celé řady dalších partnerů zajišťovat na frekventovaných místech jednotlivých měst po celém území ČR speciální prodejní tým.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků