Apríl? Ne, jenom testovací prototyp crossoveru značky Rolls-Royce

Apríl? Ne, jenom testovací prototyp crossoveru značky Rolls-Royce

Zkrácený Rolls-Royce Phantom II na zvednutém podvozku a s tunerským křídlem není opožděný aprílový žertík, nýbrž testovací mula a prototyp chystaného prvního crossoveru tradiční britské značky stavějící luxusní limuzíny.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Luxusní crossover Rolls-Royce už pomalu získává obrysy. Automobilka začala testovat prototyp, na kterém zkouší chování nového podvozku, pohonu 4x4 a také ovladatelnost s různou polohou těžiště. Design se samozřejmě do sériové výroby úplně změní.

Rolls-Royce chce na tomto prototypu zkoušet pohon všech kol spolu s úplně novým aktivním podvozkem, který má vozu propůjčit nejen ovladatelnost na silnici, ale i solidní průchodnost terénem a tradiční komfort „jako na létajícím koberci“.

Rolls-Royce oficiálně potvrdil přípravu crossoveru

Rolls-Royce oficiálně potvrdil přípravu crossoveru

Projekt crossoveru si nicméně z modelu Phantom nevypujčí žádný estetický prvek, toto je skutečně jen nutná karoserie, která obaluje novou techniku. Rolls-Royce uvádí, že se nejprve zaměří na ovladatelnost a chování vozidla s vyšší stavbou. Budou se zkoušet různá umístění těžiště a výsledky by měly značně ovlivnit vzhled a konstrukci připravovaného SUV.

Další fází testování bude změna chování a akustiky na různých typech povrchů, od hrubého asfaltu přes dlažbu po štěrkovou cestu. Ohledně pohonu ještě nic nevíme, ale Rolls-Royce by se měl udržet klasického dvanáctiválce, i když třeba hybridní pohon by u tohoto SUV dával smysl.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků