Apple vyvrátil spekulace o vlastním voze. Software pro autonomní řízení ale vyvine

Ačkoli se o tom hodně mluvilo, americká značka, která se zaměřuje na výrobu inteligentní elektroniky, se nebude ubírat směrem k vývoji automobilů.
Apple vyvrátil spekulace o vlastním voze. Software pro autonomní řízení ale vyvine

Na téma vývoje auta, které mělo být jedním z dalších velkých a ambiciózních cílů Applu, se vyjádřil jeho generální ředitel Tim Cook. Ten pro Bloomberg řekl, že americká značka zastavila práci na tomto projektu. Na druhou stranu ale potvrdil, že nadále pracují na autonomní automobilové technologii.

Prohlásil: "Technologie autonomního řízení se zdá Applu velmi důležitá," a k tomu dodal: "Je to však jedna z nejtěžších prací, na kterých nyní pracujeme."

Apple zavádí speciální mód pro řidiče. Jak vlastně bude fungovat?

Apple zavádí speciální mód pro řidiče. Jak vlastně bude fungovat?

Spekulace hovoří o tom, že tento elektronický výrobce měl vyvíjet projekt iCar pod kódovacím označením Projekt Titan. Na tom měl údajně zastavit práci na konci roku 2016. Nedávno se totiž nedohodl na spolupráci o dodávce technologií od BMW a Daimleru.

Například jeden z analytiků společnosti ABI James Hodgson věří, že to byl jeden z hlavních důvodů, proč se Apple nezapojil do závodu o vytvoření auta, které se bude řídit samo. Prohlásil: "Apple byl s testovaním autonomního řízení příliš pomalý a nyní má ještě značné rezervy před jeho dokončením".

Bývalý vývojář Apple miří do Tesly. Bude šéfovat softwaru Autopilot

Bývalý vývojář Apple miří do Tesly. Bude šéfovat softwaru Autopilot

Další dohady provázely údajnou spolupráci s britským výrobcem aut McLaren. Apple prý čekal na nabídku k převzetí této tradiční značky. Jednání se nakonec zastavila a ani jedna ze stran se k tomu nevyjádřila. Nezdařilý projekt ale údajně stál práci nejméně tisícovku zaměstnanců Applu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků