Apple chce své auto představit v roce 2019. Samo ještě jezdit nebude

Apple chce své auto představit v roce 2019. Samo ještě jezdit nebude

Plány společnosti Apple jsou vždycky tajné a projekt prvního auta této firmy není výjimkou. Přesto se sem tam nějaká informace ven dostane. Například The Wall Street Journal uvádí, že Project Titan, jak se celý projekt prvního auta společnosti Apple jmenuje, přijde na trh už v roce 2019.

Respektive by měl přijít. Vývoj je teprve na začátku. Apple zjistil, že mu nestačí ani tým 600 inženýrů a bude muset počet lidí pracujících na projektu zhruba ztrojnásobit.

Autonomních vozů se překvapivě nejvíc bojí ženy, ukázal průzkum

Autonomních vozů se překvapivě nejvíc bojí ženy, ukázal průzkum

O prvním autě Applu se ví, že bude plně elektrické a možná bude založeno na BMW i3, neboť spolu obě společnosti jednají o dlouhodobé spolupráci. BMW by mohlo poskytnout aspoň základní architekturu vozidla.

Zpráva ale také mluví o tom, že auto od Applu nebude prozatím schopné samo řídit. Autonomní vozidlo je sice v dlouhodobém plánu společnosti Apple, ale první počin bude podle všeho vyžadovat řidiče.

bazar

BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 990 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 150 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2010
Stav: 234 087 km
Cena: 440 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků