Intensa Emozione představuje nejnovější vůz německé automobilky Apollo | Apollo Intensa Emozione

Intensa Emozione představuje nejnovější vůz německé automobilky Apollo | Apollo Intensa Emozione

Nabízí aerodynamický a zároveň agresivní vzhled | Apollo Intensa Emozione

Nabízí aerodynamický a zároveň agresivní vzhled | Apollo Intensa Emozione

Pod kapotou ukrývá dvanáctiválec s objemem 6,3 litru s výkonem až 780 koňských sil | Apollo Intensa Emozione

Pod kapotou ukrývá dvanáctiválec s objemem 6,3 litru s výkonem až 780 koňských sil | Apollo Intensa Emozione

Z nuly na sto se dostane za pouhých 2,7 sekundy | Apollo Intensa Emozione

Z nuly na sto se dostane za pouhých 2,7 sekundy | Apollo Intensa Emozione

Maximální rychlost činí 355 km/h | Apollo Intensa Emozione

Maximální rychlost činí 355 km/h | Apollo Intensa Emozione

Díky rozsáhlému použití uhlíkových vláken v karoserii i podvozku se automobil může pochlubit hmotnosti jen 1.250 kilogramů | Apollo Intensa Emozione

Díky rozsáhlému použití uhlíkových vláken v karoserii i podvozku se automobil může pochlubit hmotnosti jen 1.250 kilogramů | Apollo Intensa Emozione

Exteriér je maximálně přizpůsoben dokonalé aerodynamice. Zároveň ale působí agresivním dojmem | Apollo Intensa Emozione

Exteriér je maximálně přizpůsoben dokonalé aerodynamice. Zároveň ale působí agresivním dojmem | Apollo Intensa Emozione

Model IE rozhodně nepřehlédnete. Může za to například velké zadní křídlo nebo zajímavé řešení koncovek výfuků integrovaných do zadního nárazníku | Apollo Intensa Emozione

Model IE rozhodně nepřehlédnete. Může za to například velké zadní křídlo nebo zajímavé řešení koncovek výfuků integrovaných do zadního nárazníku | Apollo Intensa Emozione

Celkově se vyrobí jen 10 exemplářů | Apollo Intensa Emozione

Celkově se vyrobí jen 10 exemplářů | Apollo Intensa Emozione

Za model Intensa Emozione zaplatíte v přepočtu více než 58 milionů českých korun | Apollo Intensa Emozione

Za model Intensa Emozione zaplatíte v přepočtu více než 58 milionů českých korun | Apollo Intensa Emozione

Cena obsahuje i možnost podílet se na vývoji vozu nebo účastnit se soutěžního programu Time Attack. V něm si vlastníci budou měřit své schopnosti na evropských okruzích | Apollo Intensa Emozione

Cena obsahuje i možnost podílet se na vývoji vozu nebo účastnit se soutěžního programu Time Attack. V něm si vlastníci budou měřit své schopnosti na evropských okruzích | Apollo Intensa Emozione

Apollo Intensa Emozione

Apollo Intensa Emozione

Apollo Intensa Emozione

Apollo Intensa Emozione

Apollo Intensa Emozione

Apollo Intensa Emozione

Apollo Intensa Emozione

Apollo Intensa Emozione

Apollo Intensa Emozione

Apollo Intensa Emozione

Apollo Intensa Emozione

Apollo Intensa Emozione

Apollo Intensa Emozione

Apollo Intensa Emozione

Nabízí aerodynamický a zároveň agresivní vzhled | Apollo Intensa Emozione
Pod kapotou ukrývá dvanáctiválec s objemem 6,3 litru s výkonem až 780 koňských sil | Apollo Intensa Emozione
Z nuly na sto se dostane za pouhých 2,7 sekundy | Apollo Intensa Emozione
Maximální rychlost činí 355 km/h | Apollo Intensa Emozione
18
Fotogalerie

Apollo IE při nočním testování v Hongkongu. Je vůbec z této planety?

Automobilka Apollo své nejnovější superauto Intensa Emozione předvedla v plné parádě na noční jízdě Hongkongem. Zaujme nejen skvělým zvukem ale i nepřehlédnutelným vzhledem.

Německá automobilka se rozhodla prolomit ukrývání svého superauta  Intensa Emozione (zkráceně jen IE). Obyvatelé čínského Honkongu mohli nejnovější model značky Apollo vidět na vlastní oči při noční jízdě městem.

Na záběrech vypadá jako z jiné planety. Jeho technické specifikace a skvělý zvuk tento fakt jen potvrzují. O pohon se totiž stará dvanáctiválec s objemem 6,3 litru s celkovým výkonem až 780 koňských sil. Zrychlení z nuly na sto bez problémů zvládne za pouhých 2,7 sekundy. Maximální rychlost činí 355 km/h.

Automobilka se rozhodla testovat vůz v různých prostředích. Nejen na uzavřených okruzích, ale také na veřejných komunikacích za různých klimatických podmínek. Jen tak je podle vedení možné správně simulovat situace, které by zákazník mohl při každodenním používání zažívat.

Na testy využívají dva automobily. Jeden je možné potkat v Evropě, kde se superauto testuje v zimních podmínkách. Hustě obydlený Hongkongu má zase simulovat teplejší klima.  

Celkově vyrobí jen 10 kusů. Tento fakt se pochopitelně podepsal také na ceně. Budoucí majitelé si budou muset připravit v přepočtu více než 58 milionů českých korun. Tato cena obsahuje i možnost podílet se na vývoji vozu nebo se účastnit soutěžního programu Time Attack. V něm si vlastníci budou měřit své schopnosti na různých evropských okruzích.

Doporučujeme

Články odjinud