Apollo IE při nočním testování v Hongkongu. Je vůbec z této planety?

Automobilka Apollo své nejnovější superauto Intensa Emozione předvedla v plné parádě na noční jízdě Hongkongem. Zaujme nejen skvělým zvukem ale i nepřehlédnutelným vzhledem.

Německá automobilka se rozhodla prolomit ukrývání svého superauta  Intensa Emozione (zkráceně jen IE). Obyvatelé čínského Honkongu mohli nejnovější model značky Apollo vidět na vlastní oči při noční jízdě městem.

Na záběrech vypadá jako z jiné planety. Jeho technické specifikace a skvělý zvuk tento fakt jen potvrzují. O pohon se totiž stará dvanáctiválec s objemem 6,3 litru s celkovým výkonem až 780 koňských sil. Zrychlení z nuly na sto bez problémů zvládne za pouhých 2,7 sekundy. Maximální rychlost činí 355 km/h.

Superauto s výkonem 3 728 kW a maximálkou 500 km/h? To je Devel Sixteen

Superauto s výkonem 3 728 kW a maximálkou 500 km/h? To je Devel Sixteen

Automobilka se rozhodla testovat vůz v různých prostředích. Nejen na uzavřených okruzích, ale také na veřejných komunikacích za různých klimatických podmínek. Jen tak je podle vedení možné správně simulovat situace, které by zákazník mohl při každodenním používání zažívat.

Na testy využívají dva automobily. Jeden je možné potkat v Evropě, kde se superauto testuje v zimních podmínkách. Hustě obydlený Hongkongu má zase simulovat teplejší klima.  

Hyperauto s 5000 koňmi má svou cenu. Na silnici s ním však nesmíte

Hyperauto s 5000 koňmi má svou cenu. Na silnici s ním však nesmíte

Celkově vyrobí jen 10 kusů. Tento fakt se pochopitelně podepsal také na ceně. Budoucí majitelé si budou muset připravit v přepočtu více než 58 milionů českých korun. Tato cena obsahuje i možnost podílet se na vývoji vozu nebo se účastnit soutěžního programu Time Attack. V něm si vlastníci budou měřit své schopnosti na různých evropských okruzích.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků