Apollo IE při nočním testování v Hongkongu. Je vůbec z této planety?

Automobilka Apollo své nejnovější superauto Intensa Emozione předvedla v plné parádě na noční jízdě Hongkongem. Zaujme nejen skvělým zvukem ale i nepřehlédnutelným vzhledem.

Německá automobilka se rozhodla prolomit ukrývání svého superauta  Intensa Emozione (zkráceně jen IE). Obyvatelé čínského Honkongu mohli nejnovější model značky Apollo vidět na vlastní oči při noční jízdě městem.

Na záběrech vypadá jako z jiné planety. Jeho technické specifikace a skvělý zvuk tento fakt jen potvrzují. O pohon se totiž stará dvanáctiválec s objemem 6,3 litru s celkovým výkonem až 780 koňských sil. Zrychlení z nuly na sto bez problémů zvládne za pouhých 2,7 sekundy. Maximální rychlost činí 355 km/h.

Superauto s výkonem 3 728 kW a maximálkou 500 km/h? To je Devel Sixteen

Superauto s výkonem 3 728 kW a maximálkou 500 km/h? To je Devel Sixteen

Automobilka se rozhodla testovat vůz v různých prostředích. Nejen na uzavřených okruzích, ale také na veřejných komunikacích za různých klimatických podmínek. Jen tak je podle vedení možné správně simulovat situace, které by zákazník mohl při každodenním používání zažívat.

Na testy využívají dva automobily. Jeden je možné potkat v Evropě, kde se superauto testuje v zimních podmínkách. Hustě obydlený Hongkongu má zase simulovat teplejší klima.  

Hyperauto s 5000 koňmi má svou cenu. Na silnici s ním však nesmíte

Hyperauto s 5000 koňmi má svou cenu. Na silnici s ním však nesmíte

Celkově vyrobí jen 10 kusů. Tento fakt se pochopitelně podepsal také na ceně. Budoucí majitelé si budou muset připravit v přepočtu více než 58 milionů českých korun. Tato cena obsahuje i možnost podílet se na vývoji vozu nebo se účastnit soutěžního programu Time Attack. V něm si vlastníci budou měřit své schopnosti na různých evropských okruzích.

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

dnes | Miro Mihálik
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků