Anteros XTM, trochu jiná Vette

Na základě fenomenální Corvette postavili američtí úpravci otevřený sporťák v retro stylu. Jen pár týdnů a bude běžně na pultech.

Chevrolet Corvette není pouhým sportovním vozem z dlouhé řady, ale skrývá v sobě ohromný potenciál i pro tunerské zásahy. Většinou jde jen o úpravy pod kapotou, ovšem to některým nestačí a vezmou to pořádně od podlahy.

Ferrari, nebo možná Jaguar E-type? Těžko říct, co posloužilo jako vzor pro tuto úpravu Chevrolettu. Klasický Roadster s nádechem šedesátých a sedmdesátých let minulého století je v něm ovšem pořádně znát.

Anterox XTM Roadster je postaven na základu Corvette C6 a vše je obaleno zcela novou karosérii. V ní je uschována buď seriová technika v podobě standardního osmiválce, nebo na přání zákazníka motor z modelu Z06 o výkonu 550 nebo 650 koní.

Přestože o Roadsteru hovoříme jako o novice, svou premiéru měl již před rokem na tradiční autoshow SEMA v Las Vegas. V letošním roce přijde úpravce s novými karosářskými verzemi a to Coupe a Targa. mimo mírně modifikované karosérie se však žádné novinky nedějí a veškerá technika je totožná. Úpravce počítá s malosériovou výrobou, která bude čítat pár kusů od každé verze. Cena vozu z uhlíkových vláken není prozatím stanovena.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Anteros XTM Coupe --- Anteros XTM Targa
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Anteros XTM Roadster
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků