Ano, tohle je Toyota RAV4. Mitsuoka však upravila její vzhled na americkou klasiku

21 komentářů

lol
31. října • 6:08

Whoa tohle je hodně dobré. Vypadá to jako retro future. Takové ty auta a obrázky z 80tých, 90tých let o představě budoucnosti. Doufám, že to vydají nebo tohle je fakt pěkné. Konečně nějaká změna :-P

Tůma Josef
30. října • 18:52

Pěkná práce, v tom bych si mohl vozit pozadí. :-)

OnlyTruth
30. října • 18:35

toto je brutal pekne

covidový Protektorát
30. října • 12:06

takových uši trhajících vysavačů s retro vzhledem je plný internet, takže o jeden víc nebo míň...

Jaroslav
31. října • 8:09

Mohu se zeptat s jakym autem a motorem jezdite kolikaty jste majitel a kolik km rocne najedete ? Dekuji za odpoved

covidový Protektorát
31. října • 18:13

Zeptat se teoreticky můžeš. Nicméně já tady v žádné případě nebudu vyzrazovat přísně tajné osobní informace.

brk77
1. listopadu • 8:35

A co je na tom tajného? Tedy pokud se za to nestydíš a nehledáš záminku.

petr r. (petrumr)
30. října • 10:53

když si vezmeme, že rav4 se v americe dobře prodává i ve verzi plug in a je hodnocená v testech na výbornou, tak tohle nebude co by mu vydělalo na život.

Jan
30. října • 11:53

oni neví konzervový fanatici, prodává si i po evropě nešpatně na tak velké auto je to moto. lidi co to kupují jsou spokojení ještě než to prokoupí hold toyota

kari
30. října • 10:23

A není lepší originál s pořádným motorem?

Plejtvak
31. října • 0:56

Každý nepotřebuje dvouapůltunovou krávu s šestilitrovým co jezdí min. za 25l na 100km. Mě by se tohle třeba docela líbilo.

Michal2
30. října • 14:06

Pro Amíky tak smalblock 6l aspoň ať to ke klasice sedí i motorem.Ten jejich 2,5l by měl co dělat i corollou...

petr r. (petrumr)
30. října • 15:04

a proto je tam nejprodavanější prius s 1,8 hybridem.

Jan
30. října • 18:24

to jim nikdo nějak nedovysvětlí, oni zato můžou i pomoct když tam a nato nepříde..

petr r. (petrumr)
30. října • 10:57

souhlasím 2,5Lhybrid i s elektromotorem vzadu je idealní a usporná motorizace i pro pomalou ameriku.

Jan
30. října • 11:51

to i jo ale v emerice nejezdí jen rychle či svižně ani tam mají hodně stoppek i na křižovatce taže rav4 ideál..

kari
30. října • 17:02

No a? Tím jako nesmím mít pořádný motor, ale tento elektrickým balastem obtěžkaný ? Navíc s uječenou převodovkou, která sice něco jako kvalty simuluje,ale jak na to šlápneš, stejně veje. I s osmiválcem jde jet na pohodu a užívat si krásného bublání a úžasného projevu motoru. Velký motor neznamená, že na to musím pořád šlapat jak do zelí.

petr r. (petrumr)
31. října • 8:28

KARI-projed se tou 2,5Lhybridem a poznáš, že to není uječený a když to srovnáš s tou bublající 8 tak nesrovnávat nebot u té ravky když jedeš na pohodu, tak jedeš na elektřinu a na semaforech je rozjezd srovnatelný jen s teslou.

Jaroslav
31. října • 8:06

Vy jste se zasnil a zustal v 70 letech. V Americe dnes jezdi Tesla jedete v tichosti rychle kdyz chcete. Hybrid je dobra volba
Jeste se vas zeptam kolik aut s V8 jste koupil a jaky motor mate v aute dnes ? Dekuji za odpoved

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kari
31. října • 11:40

:-D:-D:-D
Ty jsi dobrý komik. Podívej se, kolik se prodá aut v Americe a podívej se, jaká je CELOSVĚTOVÁ produkce Tesly. :-D
A pak se podívej na nejprodávanější auto v Americe.

Jan
30. října • 18:22

tak nikdy tam nabyli a nidke už nebudou to je fakt u nás popřípadě v tom případě v evropě to bohatě stačí a nebude holt brexit..

Doporučujeme

Články odjinud