Ano, Nissan ještě prodává kupé 370Z. Sporťák teď navíc dostal facelift

Kupé se šestiválcem, klasickým rozložením pohonu a manuální převodovkou se stále dá pořídit. Nyní zmodernizované.

Slovy staromilce a puristy by se chtělo říci, že u Nissanu je co se týče řady Z stále všechno v pořádku. Za méně než milion korun lze pořídit krásně vyvážené malé kupé s atmosférickým šestiválcem, pohonem zadních kol a manuální převodovkou. To vše zabalené do atraktivního kabátu s logem velkého Z.

370Z tu s námi nejspíš už dlouho nevydrží, ale Nissan se přesto rozhodl mu dopřát další z mnoha dílčích modernizací. Vizuálně si lze všimnou černých doplňků na karoserii včetně klik dveří. Nový je červený lak a design devatenáctipalcových kol.

Démon silnic už se chystá vyjet. 1200koňový Nissan GT-R je v ČR unikát

Démon silnic už se chystá vyjet. 1200koňový Nissan GT-R je v ČR unikát

Uvnitř se objevil nový infotainment se sedmipalcovou úhlopříčkou a zpětnou parkovací kamerou. Všechny modely nyní mají odolnější spojku. Sedmistupňový automat zůstává v nabídce jako alternativa.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků