Ano, i takto může dopadnout pokus o repliku Bugatti Veyron

Bugatti Veyron je hodně drahý automobil, takže v případě nedostatku financí musí zájemce sáhnout po alternativním řešením, což je stavba (nebo nákup) repliky. Pár podobných aut jsme vám už ukázali (a najdete je i v galerii), dnes přichází další. Tentokrát je z Indie. 

Na prodej je zdařilá replika Bugatti Veyron. Stojí 1,5 milionu korun

Na prodej je zdařilá replika Bugatti Veyron. Stojí 1,5 milionu korun

Základem kreace, kterou si můžete prohlédnout na fotkách, je starší Honda Accord osazená benzinovým šestiválcem o objemu 3,5 litru. Auto dostalo kompletně novou karoserii vyrobenou údajně v indickém městě Sirsa a samozřejmě přišlo o zadní sedačky. Mnoho technických detailů ale k dispozici není. 

Tohle „Bugatti Veyron“ může být vaše za hubičku. Základem je VW Brouk

Tohle „Bugatti Veyron“ může být vaše za hubičku. Základem je VW Brouk

Nejvíce ovšem zaujme přední část osazená vysoce speciální maskou chladiče. Ostatně, koukněte se na přiložené fotografie a udělejte si na výsledek vlastní názor. 

Připomeňme, že se před časem objevily na prodej hned dvě repliky Bugatti Veyron. Jedna byla postavena na starém VW Brouk, druhá byla o poznání lepší a věrohodnější, ale také poměrně drahá. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Motoroids
Zde pro srovnání ještě dvojice starších replik
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

dnes | Milan Lažanský | 20 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků