Ano, i takto může dopadnout pokus o repliku Bugatti Veyron

Bugatti Veyron je hodně drahý automobil, takže v případě nedostatku financí musí zájemce sáhnout po alternativním řešením, což je stavba (nebo nákup) repliky. Pár podobných aut jsme vám už ukázali (a najdete je i v galerii), dnes přichází další. Tentokrát je z Indie. 

Na prodej je zdařilá replika Bugatti Veyron. Stojí 1,5 milionu korun

Na prodej je zdařilá replika Bugatti Veyron. Stojí 1,5 milionu korun

Základem kreace, kterou si můžete prohlédnout na fotkách, je starší Honda Accord osazená benzinovým šestiválcem o objemu 3,5 litru. Auto dostalo kompletně novou karoserii vyrobenou údajně v indickém městě Sirsa a samozřejmě přišlo o zadní sedačky. Mnoho technických detailů ale k dispozici není. 

Tohle „Bugatti Veyron“ může být vaše za hubičku. Základem je VW Brouk

Tohle „Bugatti Veyron“ může být vaše za hubičku. Základem je VW Brouk

Nejvíce ovšem zaujme přední část osazená vysoce speciální maskou chladiče. Ostatně, koukněte se na přiložené fotografie a udělejte si na výsledek vlastní názor. 

Připomeňme, že se před časem objevily na prodej hned dvě repliky Bugatti Veyron. Jedna byla postavena na starém VW Brouk, druhá byla o poznání lepší a věrohodnější, ale také poměrně drahá. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Motoroids
Zde pro srovnání ještě dvojice starších replik
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 27 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků