Anketa: staňte se řidičem roku

Kritická situace na silnicích přiměla ministerstvo dopravy vypsat anketu „Řidič a Řidička roku.“ Součástí jsou teoretické otázky z pravidel a praktická jízdní zkouška finalistů.

Soutěže se může zúčastnit každý český občan starší osmnácti let s platným řidičským průkazem. Musí odpovědět na otázky v testu, který vyjde v denících a některých časopisech, odpovědi zaslat pomocí SMS či přímo vyplnit na www.ridicroku.cz. Ze správných odpovědí bude vylosováno 10 řidičů a 10 řidiček, ti se pak zúčastní 22. listopadu 2003 praktického testu jízdních dovedností.

Hyundai Motor CZ jako generální partner této ankety poskytne jako cenu pro vítěze a vítězku nejoblíbenější a nejprodávanější model své značky Hyundai Getz a to v pětidvéřovém provedení s dieselovým motorem 1,5 CRDi. Pro tento případ byly speciálně vybrány modely Getz s ABS, tedy s velice důležitým bezpečnostním prvkem výbavy.

Hyundai Getz slaví již rok úspěch ve všech zemích kde se prodává a stejně tak i v České republice. U nás bylo dosud prodáno za období září 2002 – srpen 2003 celkem 2 488 getzů a brzy přijde i v dieselovém provedení. Rozšíří tak řadu současných motorů 1,1i, 1,3i a 1,6i.

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků