Anketa Auto roku 2015 zná pět finalistů. Podívejte se, kdo postoupil

Česká anketa Auto roku 2015 míří do finále. První kolo je minulostí, známe pětici postupujících automobilů. Do druhého kola se dostal Ford Mondeo, Mazda3, Mercedes-Benz třídy C, Škoda Fabia a Volkswagen Passat. Z těchto kandidátů bude následně vybrán celkový vítěz.

Nový Passat chce sebrat zákazníky i BMW první jízdní dojmy

Nový Passat chce sebrat zákazníky i BMW první jízdní dojmy

Na porotu čekají příští týden testovací jízdy a následně každý porotce rozdělí mezi jednotlivé kandidáty 25 bodů, přičemž své rozhodnutí musí také slovně zdůvodnit. Uzávěrka hlasování je 30. listopadu, absolutní vítěz a držitel titulu Auto roku 2015 pak bude oznámen na slavnostním vyhlášení, které se koná 21. ledna 2015.

Auto roku 2014 v ČR je Mazda6, porazila Octavii i třídu S

Auto roku 2014 v ČR je Mazda6, porazila Octavii i třídu S

Také veřejnost může vybírat nejlepší automobily. Nominované vozy jsou rozděleny do pěti kategorií a hlasuje se až do půlnoci 31. prosince 2014.

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků