Anketa Auto roku 2012 zná posledních 5 finalistů. Na koho byste si vsadili?

18 komentářů

Jarda
25. listopadu • 11:56

Ahoj. Uvažuji o koupi C8 na www.aktualnivozy.cz/osobni/citroen-c8-2-0-hdi-88kw-4205145/. Na co si dát pozor při výběru a co se týká spolehlivosti motoru, je na tom lépe diesel či benzín?
Díky za rady...

jaros
9. listopadu • 0:58

Poněkud mi unika smysl ankety. Jak někdo může porovnavat Citigo a Range Rover Evoque, to fakt nechápu. Ano tato dvě auta mají něco společného. Obě mají čtyři kola a motor a tudíž je lze zařadit do čeledi dvoustopých motorových vozidel. Tím však vzájemná podoba končí. Tedy pokud je hlavním parametrem ankety cena, jistě vyhraje Citigo. Pokud je rozhodující design, je favoritem Evoque. Kia Rio má dobrou cenu a není to tak ošklivé káčátko, jako Citigo, naopak je to pohledné auto, takže má taky nějakou šanci. Jak se do nejlepší pětky dostal Focus a i40, to ovšem nechápu.
Nový Range Rover je nadčasové auto nepodléhající modním úletům, které bude stále přitažlivé i jako pět let stará ojetina. Tady si konstruktéři designéři jednou budou lámat hlavu, jak šikovně udělat facelift, aby se něco změnilo, ale výsledek nebyl horší. Je to sebevědomý a krásný stroj se kterým lze momentálně jen těžko něco srovnávat. Pro mne je to vítěz testu, ať už novináři rozhodnou jakkoliv.

edax
8. listopadu • 21:58

Mimo malé Škodovky jsem zbývající vozy testoval. Focuse si zvolí srdcař pro techniku a pro radost z jízdy. i40 je luxusní, ale kufr je relativně mělký a nedůvěra ke korejci se musí překonat. Evoque je bomba, ale pro normálního člověka dost mimo realitu.Tak mi vychází KIA RIO 1,4 benzin jako optimální auto domů, ale jako druhé, protože nejvíce používám služební Octavii.

Asterix
8. listopadu • 22:50

Jo, mimo realitu, to samo o sobě ale nic neznamená, páč si veřejnost naposledy zvolila jako auto roku Mercedes sls amg, a to je pro drtivou většinu auto mimo realitu na entou

Milhaus
8. listopadu • 17:37

Asi najlepsie je Kia rio. Sice je to zmenseni model Kii Sportage.

jan.sva
8. listopadu • 14:18

Rozhodně je nejlepší nový Focus.

vik
8. listopadu • 13:17

vidím názory samých odborníků:-D, pokud budete trochu soudní uvidíte bude Ford Focus

Rover623
8. listopadu • 13:34

To nikdo nevyvrací, já sázím spíš na i40. Pokud pominu Range Rover, který je cenou dost jinde, tak je z těch zbývajících i40 nejlépe vyrobené auto

risomas
8. listopadu • 11:54

Lenze trapny RR si nikto nekupi. Za mna je to i40 len by mohli ist s cenou trocha dole.

flaška
8. listopadu • 12:15

A na to jsi přišel jak, že si to nikdo nekoupí?

Rover623
8. listopadu • 12:55

Možná to myslel tak, že Range Rover je v porovnání s těmi ostatními s cenou trochu jinde. Stejně by mě zajímalo jak ta auta chtějí porovnávat. Je docela úsměvné, že proti sobě postaví auta jako Škoda Citigo (malé auto do města) a Range Rover, který je určen do terénu a pro dálkové cesty

hmmm
8. listopadu • 13:21

Tenhle RR neni ale vubec do terenu. Jde o ryze mestsky model. Cena (okolo 1mil) je také o dost nižší než u Range, i když nízká rozhodně není.

Rover623
8. listopadu • 13:31

Je pravda, že automobilka se tenhle Range Rover opravdu pokouší prezentovat jako městský vůz, ale buďme soudní, opravdu si někdo myslí, že tohle auto, které rozhodně není malé patří do města

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
hmmm
8. listopadu • 13:43

Me docela prekvapilo, jak malej je. V kombinaci s lepsim výhledem a stvetlou vyskou tak akorat na prakonani obrubniku mi to prijde jako dobrá volba do mesta. A pro ty, kdo se boji parkovat je tu vzdycky smart.

Rover623
8. listopadu • 14:04

Tak je fakt, že takové BMW X5 je větší, navíc je vidět, že při konstrukci tohohle Range Roveru vzali inženýři spoustu věcí z Jaguaru, takže na silnici se to chová jako osobák a uvnitř už to taky vypadá jako v luxusnějším osobáku. Nicméně co se terénu týče, pořád si myslím, že to kdejaké moderní SUV strčí do kapsy. Bohužel vlastním právě tu výše zmíněnou X5 a ten krám zapadne i na zablácené cestě. Ovšem do našich přecpaných měst je to podle mě pořád velké auto, ono ani tak nejde o to, že by se člověk bál zaparkovat jako spíš o to, že není kam zaparkovat. Do města už je dnes pomalu velké všechno co je delší než 3 metry a široké víc než 1,5 metru. X5 se třeba do některých jednosměrek kde stojí auta z obou stran ani nevejde, urážela by všem po stranách zrcátka

Jirka
8. listopadu • 14:48

Musím s vámi nesouhlasit, pokud myslíte e70 tak ta mě v terénu překvapila, sice menší nájezdové úhly a systém pohonu je naprosto excelentní...byl jsem na testování v Namibii a to co to auto dokáže je neuvěřitelné...ale skoro nikdo z majitelů schopnosti v terénu nevyzkouší...99% x5 neopustí silnici

Rover623
8. listopadu • 16:05

Abych řekl pravdu, v tom značení se zrovna neorientuji. je to rok výroby 2005, takže jak koukám je to přesně před E70, takže E53 a v terénu se to chová opravdu hrozně, stačí aby to trochu klouzalo a zapadne to. Ovšem měl jsem vypůjčený Duster a kupodivu tam kde Duster drhne spodkem, tak X5 ještě ne.Nevím jak tenhle malý Range Rover, ale kdysi jsem měl půjčeného ještě starého Range Rovera (kamarád ho pak dal pryč, protože zrovna té sérii co měl docela často selhával hydraulický podvozek) a musím říct, kam se na to auto všechna SUV a dokonce některé čistokrevné teréňáky hrabou

jan
8. listopadu • 11:00

Jednoznačně Evoque, konečně zajímavé auto

Doporučujeme

Články odjinud