Anketa Auto roka 2007 na Slovensku pozná svojho víťaza

Už klasická anketa Auto roka na Slovensku pozná svojho víťaza pre budúci rok. Porota slovenských motoristických novinárov vybrala zo 40 noviniek osem finalistov, podrobila ich testom a nakoniec dopriala najviac bodov (60) Fordu S-Max, ktorý si prednedávnom odniesol aj titul vzácnejší, európsky.

Za S-Maxom sa na druhom mieste umiestnil nováčik z Francúzska, Citroen C4 Picasso (54 b.), bronz si odváža Škoda Roomster (49 b.). Na štvrtom mieste skončil Peugeot 207 (42 b.) nasledovaný žilinskou novinkou Kiou cee`d (40 b.). Poslednú trojicu uzaviera Opel Corsa (32 b.), Suzuki SX4 (16 b.) a prekvapivých len 7 bodov si odniesol Fiat Grande Punto.

Tip: Prečítajte si test európskeho i slovenského auta roka 2007, Fordu S-MAX.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků