Ani VW, ani Toyota. Aliance Renault-Nissan je po prvním pololetí světovou jedničkou

fogel  |  29. 07. 2017 12:03

I s poctivostí se dá dojít daleko...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 07. 2017 12:52

Napoleon Ghosn to dokázal, i Japonce donutil mluvit anglicky

Odpovědět  |   | 
<9-82jh(7312  |  29. 07. 2017 16:44

Kdepak asi jsou vsichni ti slintaci hemzu o zabozroutich strepech? Aha, na sobotni smene, aby meli na novy Wagen! Njn, ci Wiesswurst jis, toho auto kupuj.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  29. 07. 2017 17:38

Na dovolené v Chorvatsku! Mimochodem píše se Weiß(ss)quest, nikoli Wies... Beru to jako překlep 😃.

Odpovědět  |   | 
wefvkhj*(7  |  30. 07. 2017 01:53

Mackat se s Bavoraky v kolonach na dalnici do Chorvatska pojidajice Wießwursty, neni skutecne nic moc. Ale to vite, komu nevoni zabozrouti auta, ten musi vzit zavdek i preclikem se sladkou hortici. Ti ostatni, kdoz se zabozrouty nemaji problem, muze treba na Reunion, Guadeloupe nebo kamkoliv jinam do Francie.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 07. 2017 21:38

Von jeśtě někdo jezdí do Chorvatska? :D

Odpovědět  |   | 
1.75cDi  |  31. 07. 2017 10:24

Do Chorvatska se dnes spis stoji.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  29. 07. 2017 17:36

Kto by to bol prd 10-15 rokmi o Renaulte, či Nissane povedal...
Ale je to ako zvyčajne, kde sa dvaja, v tomto prípade traja bijú (VW, Toyota, GM), tam vyhráva ten štvrtý.
Pre mňa to je jedna z najneočakávanejších správ z oblasti motorizmu. Zaujímavá je aj tá vyrovnanosť na prvých 4 miestach.

Odpovědět  |   | 
J.B.  |  29. 07. 2017 18:44

Včera jsem byl v Bavorsku.Na parkovišti u marketu mraky Nissanů různých typů....VW chlebíček se už asi začíná přejídat.

Odpovědět  |   | 
MG  |  29. 07. 2017 21:05

Od kdy je Koleos sedmimístný? Právě tuto verzi Renault nabízet v novém Koleosu nebude.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  29. 07. 2017 21:21

Renault nebýt v alianci s Nissanem, nic moc by nedokázal. Renault jako značka byl od ledna do května v prodejích mezi značkami až na devátém místě, takže se u něho nedá mluvit o nějakém úspěchu. Například Hyundai má oproti Renaultu cca dvojnásobné prodeje, podobně jako Nissan, Honda.

http://focus2move.com/world-cars-brand-ranking/...

Odpovědět  |   | 
as(&*xh  |  30. 07. 2017 01:44

Mate naprostou pravdu. Ridit ho Vy, tak by zrejme v te alinaci nebyl. Lec on v te alianci proste je.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  30. 07. 2017 06:29

No a co, že je v nějaké alianci? Spojit se do aliance dokáže kdekdo i ten nejmenší výrobce. Právě proto se o to snaží. Když je nějaká společnost třeba před krachem nebo úpadkem, hledá silného strategického partnera, který ho podrží. V případě Renaulta je to Nissan. To o úspěchu, respektive kvalitách jeho aut nic nevypovídá. Za jediné měřítko úspěšnosti se dá považovat to, jak už jsem psal, jak dobře prodává jako samotný výrobce - značka, v čemž právě Renault není žádným přeborníkem. To už i KIA prodává víc a má větší úspěch. Zákazník si totiž kupuje vždy auto konkrétní značky a ne o ničem vypovídající aliance.
Pro skalní fandy Renaulta může být potěšující zjištění to, že ve srovnání např. se značkou Škoda je v úspěšnosti lepší. Ta je v prodejích až na "krásném'' 23. místě.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  30. 07. 2017 09:34

Zase další rozumbrada, který neví o čem píše. V alianci je to právě naopak. Tím silnějším je Renault. Renault zachránil Nissan před krachem a dnes ho ovládá. Je největším akcionářem s většinou hlasovacích práv, právem veta. Dosadil tam svého CEO, atd. Naproti tomu Nissan nemá na Renault žádný vliv. Renault při převzetí Nissanu zvolil formu aliance jen, proto, aby mohlo spojení s Japonci dlouhodobě fungovat. Japonci by těžko pobrali, kdyby jen patřili pod někoho jiného. Nejsou Češi. A výsledky aliance dávají tomuto rozhodnutí Renaultu za pravdu. Pokud jde o ty prodeje, tak asi víš, že Renault se rozhodl, že v Číně se bude prodávat Nissan. Proto mu dnes chybí čísla za tento trh. Stejně jako kusy z USA. Ale bylo to rozhodnutí Renaultu a může jim být asi celkem jedno pod jakou značkou se jejich auta prodávají.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  30. 07. 2017 10:55

Mě až tak nezajímá jak jsou v alianci rozdělené role jednotlivých značek. Mě při výběru auta od určité značky zajímají, asi jako každého, objemy prodejů právě jen té které značky. Osobně bych si nikdy nekoupil auto od Renaultu, hlavně kvůli mizerné spolehlivosti, ale např. Nissanem bych nepohrdl, jsem zaměřený na asijské značky (korejské, japonské), a stejně tak to vnímá zákazník např. v USA. Rozhodnutí Renaultu o prodeji v Číně je naprosto logické (nic jiného mu stejně nezbývalo), protože tam by nic neprodal, stejně jako v USA. V USA samotná značka Renault pro jistotu nepůsobí vůbec zřejmě protože ví, že by se tam jen totálně ztrapnila.
U mě je rozhodující to, co mám na autě za znak. A auto s cejchem nespolehlivosti mě nemůže reprezentovat.

Vloni byla značka Nissan v žebříčku TOP 100 nejhodnotnějších značek světa jen mezi automobilovými značkami devátá, celkově 43.. Renault se ani do TOP 100 nedostal:
http://interbrand.com/best-brands/best-global-b... ...

Odpovědět  |   | 
kluc  |  30. 07. 2017 11:10

No vídíš, jak jseš mimo. Renault dnes patří společně s Japonci mezi nejspolehlivější značky (podle všemožných statistik). Což se o těch tvých korejcích nedá říct. Proč myslíš, že by v Číně Renault nic neprodal? Máš proto nějaké vysvětlení? Ty tvoje žebříčky jsou naprosto k ničemu. Snad jen proto, aby bylo o čem psát.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  30. 07. 2017 11:33

Nebuď naivní. Renault a jeden z nejspolehlivějších? Podle kterých statistik? Tvých? Jak toužebné přání jeho obdivovatelů. Právě že korejské značky spolu s japonskými jsou na špici.
V Číně, stejně jako např. v Jižní Korei je Renault "neznámá" značka. Tam se musí prodávat pod jinou značkou, třeba v J. Korei pod korejskou značkou Samsung! Je vidět, že Renault je značka, která se zaprodá každému, jen aby něco prodala.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  30. 07. 2017 11:43

Zase kecáš. Ta auta se jmenujou Renault Samsung. Pokud jde o Čínu, tak před vstupen jiných značek je taky nikdo neznal. Tvůj argument je opět zcela mimo. Pokud jde o statistiky, tak mám přehled o těch německých, britských a francouzských (cca 10 různých statistik - žádné ankety a průzkumy). A z nich je to celkem jasné. Ty ten přehled asi nemáš a proto meleš nesmysly o korejské spolehlivosti. Asi čerpáš z jejich PR zpráv, kde se často spolehlivost zaměńuje s nějakou anketou spokojenosti např. po 3 měsících po zakoupení a pod.

Odpovědět  |   | 
wdfvwd  |  30. 07. 2017 12:22

Jen ho nech. Zazite 'obecne moudra lidu' nema smysl vyvracet. Pragmaticke je vyuzit je ve svuj prospech.
Tezko nekomu vysvetlit, ze renaulti 1.5 dCi je uznavany pro svou spolehlivost a nizkou spotrebu a tudiz je zakladem jak pro deiselove Nissany tak i pro MB Klasse 1. A sbira dobre reakce i mezi motoristickymi novinari.
Holt jednou mel Renault s turbodiesely problem a tak prece kdejaka baba vi, ze jsou to sr*c*y. Co na tom, ze je tu 15 let pryc?

Odpovědět  |   | 
Smith  |  30. 07. 2017 14:41

Nevím kdo tu kecá. Co mají tato auta za znaky na svých karoseriích, znak Renault? Ne. Původní a stále ten samý znak Samsung Motors. Tudíž to není na první pohled auto od Renaultu, a můžeš si o tom myslet co chceš. Většina lidí to tak bere, protože neví o spojení Samsungu s Renaultem. On by to tam taky ani nikdo se znakem Renaultu nechtěl koupit.
Jinak neboj, mám přehled o statistikách. Jsou jich na netu tuny a tuny, a nedají se brát na 100% vážně. V každém případě, celkově v nich Renault v žádné není na špici, je někde za polovinou. Takže si dál sni sen o špičkových kvalitách tohoto výrobce. Vím své od lidí ve svém okolí, rodina, přátelé, kolegové, kteří si to taky naivně mysleli, když kupovali tato auta, než narazili na jejich nespolehlivost. Někteří už po pár tisících km (např. prakticky všichni měli obrovské problémy s elektrikou - startování, odemykání, konektory, řídící jednotky, vyhořelé kabelové svazky...) a to i u nejnovějších modelů.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  30. 07. 2017 11:45

Ještě k tomu Samsungu. Komu se jako Renault dle tebe zaprodal? Tím, že koupil krachující Samsung? A jak už jsem psal, jde o značku Renault Samsung a patří Renaultu.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  30. 07. 2017 14:47

Zaprodává se tím, že svá auta prodává pod jinými značkami.

Odpovědět  |   | 
fogel  |  30. 07. 2017 14:48

Kde berete pane statistiky o spolehlivosti renaultů.
http://www.autoforum.cz/technika/poruchovost-moto... ...
Renault v Americe působil počátkem 90tých let.Konkrétně s R9.Tu jsem dokonce potkal o dvacet let později u nás na vrakáči v US verzi(prodloužené nárazníky).
To,co se dnes daří Renaultu,se daří málokomu-ze starých osvědčených technologii dělat levná auta pro masy.To je jeden z pilířů úspěchů.Zdar

Odpovědět  |   | 
Smith  |  30. 07. 2017 15:11

Auto není jen motor. Co například elektrika? Tu se Renault ještě ani dnes nenaučil dělat spolehlivou.

Odpovědět  |   | 
fogel  |  30. 07. 2017 17:58

Elektrika byla na ho... u 2laguny,ale nyní jsme o 15 let dál.Nemám zprávy,že dnes by byla horší než u jiných značek.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  30. 07. 2017 20:09

Každý nemůže mít stejné zprávy, zkrátka mám osobní zkušenosti.

Odpovědět  |   | 
)(78cyhdch  |  30. 07. 2017 19:46

Slintas tu naprosto dementni nesmysly. Clanek je o tom, kdo vyrobil nejvic aut. O nicem jinem. A i kdyby Renaulty jezdily z vyrobni linky primo na vrakac, i presto jich udelal nejvic. Cokoliv jineho je pro potreby urceni nejvetsiho vyrobce irelevantni. Spocitat pocet vyrobenych aut dokazi i deti z prvniho stupne zakladni skoly a jen dement nechape, ze je to neoddiskutovatelne.

Odpovědět  |   | 
fogel  |  30. 07. 2017 19:59

Všechno souvisí se vším,ale možná ,že to někdy pochopíš...

Odpovědět  |   | 
Smith  |  30. 07. 2017 20:06

Podobně jen dement nechápe psaný text a pak žvaní totální nesmysly o prvním stupni a počtech.
Renault v žádném případě nevyrobil nejvíc aut. Na to je moc malý. Je vidět žes vůbec nic nepochopil. A jen takový malý detail, není to o počtu vyrobených aut, ale počtu prodaných. Takže i s tím vrakáčem jsi naprosto mimo. A zrovna ty můžeš někoho označovat za dementa. Škoda cokoliv dodávat.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  31. 07. 2017 07:32

Stejně jako je na to příliš malá Toyota či VW. GM ani dokonce není značka aut...

Odpovědět  |   | 
Smith  |  31. 07. 2017 17:51

No samozřejmě. A o to tady jde.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  31. 07. 2017 18:45

,,Malý'' rozdíl mezi značkou Renault a jinými značkami přeci jenom je. Zrovna třeba Toyota má cca 3,6x, VW 2,7x, Ford 2,5x, Nissan a Honda 2,1x, Hyundai 1,8x větší prodeje. Zdroj:
http://focus2move.com/world-cars-brand-ranking/...
Upozorňuji, že se jedná o prodeje samotných značek, ne jejich koncernů nebo aliancí. Je totiž, podle reakcí většiny diskutujících, vidět, že lidi si spojují pojmy značky, koncerny a aliance pod jeden význam. Což je naprosto něco jiného.
A řekl bych, že právě prodejní objemy samotných značek - automobilek jsou daleko víc vypovídající o velikosti a úspěšnosti, než prodejní objemy nějakých aliancí a koncernů pod kterými se skrývá různý počet značek. A samozřejmě většinou čím víc značek, tím víc prodaných aut.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 08. 2017 07:50

No a co? Renault je zkrátka ryze evropskou značkou, na ostatní trhy vstoupil pod jinými. Je to jednodušší a účelnější. Toyota si dlouho budovala image pro celý svět, až ji to stálo Evropu. Sice prodává hodně v USA či doma, jenže tady jí zase pšenka nekvete.
VW sice prodává, ale k zisku mu musí pomoci ostatní z jeho koncernu. To radši budu i nadále fandit Renaultu. Hyundai žije jen z USA, když se podíváš na sesterskou Kiu, je vidět zase důsledek evropského zacílení.
Chápu, že ti úspěch Renaultu, který chytrými akvizicemi vytvořil světově úspěšnou alianci firem, vadí. Ale popřít ho zkrátka nemůžeš, aniž bys ze sebe udělal absolutního blbce. A stačilo ti na to jen pár příspěvků...

Odpovědět  |   | 
Smith  |  01. 08. 2017 20:19

Njn, pravda bolí a když dojdou argumenty, není nic jednoduššího než přejít na slovní útoky. Tak ještě jednou. Nekupuji si auto nějaké aliance, ale vždy určité, konkrétní značky, což je vždy dokázáno znakem, logem na autě. Mne, jako zákazníka při výběru auta zajímá mimo jiné i kolik jiných zákazníků přede mnou, a nejlépe globálně, si dotyčnou konkrétní značku auta koupilo.
Renault a jeho aliance mě vůbec nezajímá, protože to, že se spojí jakékoliv značky do nějaké aliance nevypovídá o úspěchu a kvalitě jednotlivých značek v alianci. Ono totiž není nic jednoduššího, než se spojit s co nejvíce značkami a na ,,úspěch'' je bezpracně zaděláno. Klidně se v budoucnu může stát, že se všechny méně úspěšné lokální okrajové značky spojí do obrovské aliance a dostanou se rázem do čela globálních žebříčků.
Jinak KIA dceřiná značka H má všude i v Evropě nižší prodeje než Hyundai. Takže cílení na Evropu jí nijak nepomáhá.

Odpovědět  |   | 
)(78cJKc7  |  30. 07. 2017 19:47

Elektrika v Renaultech se kazi od doby, co tam zacal dodavat Bosch - premiant v katovani nakladu.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  31. 07. 2017 13:06

Nevím nic o tom, že by současné Renaulty měly nějaký problém s elektrikou. Ale chápu, že jsi se ty a nikdo z tvého okolí se současnými Renaulty ještě nesetkal. Pořád ještě po bazarech naháníte 3x bourané, přetočené dvojkové Laguny.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  31. 07. 2017 07:37

Kdyby Nissan nebyl v alianci s Renaultem, nebyl by dnes už vůbec žádný Nissan.
Ale jinak jo, obdivuj a vychvaluj třeba německé xindlwágny. Díky takovým joudům pak my ostatní máme kvalitní auta za lepší ceny.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  31. 07. 2017 19:02

Trefa mimo. Xindlwágny a jejich deriváty naprosto nesnáším. A to hlavně kvůli tomu, že mnoho lidí si naivně myslí, že lepších značek není. Ale je a je jich dost. Souhlas s tím, že díky těmto joudům si my ostatní kupujeme lepší a přitom levnější auta.

Odpovědět  |   | 
pcwifi  |  30. 07. 2017 09:16

s tou ne prilis optimalni vydrzi baterii na dojezd bych ele mob ted neporizoval ani omylem. Az to ujede 500 - 600 km, dejte vedet... ale v praxi, ne na papire.

Odpovědět  |   | 
DDT  |  30. 07. 2017 16:46

bože, že je něco nejprodávanější...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  02. 08. 2017 20:50


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 35 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A