Ani starší Hyundai i30 se ještě nevzdává. V plné výbavě stojí jako základní VW Golf

Ceny Hyundaie i30 po faceliftu jsme nedávno rozebrali celkem podrobně. Platí od 1. dubna, minulý týden však vešel v platnost akční ceník pro vozy před modernizací, který vypadá mimořádně lákavě!

Hyundai je jednou z automobilek na českém trhu, které nabízejí vozy za překvapivě nízké ceny. Prodej hatchbacku i30 po faceliftu české zastoupení značky „vykoplo“ verzí Start za cenu od 319.990 Kč, a když se povznesete nad kola s poklicemi a nelakovaná vnější zpětná zrcátka a kliky dveří, není si na co stěžovat. Ceník modernizovaného kompaktu platí od 1. dubna, souběžně s ním ale už pár dnů běží akce na skladové vozy před modernizací. A i v tomto případě platí, že za málo peněz dostanete hodně muziky.

Nový Hyundai i30 je v ČR až podezřele levný! A to dostal nové hybridní motory

Nový Hyundai i30 je v ČR až podezřele levný! A to dostal nové hybridní motory

Na mysli mám limitovanou edici All Inclusive, která se týká všech dostupných provedení karoserie (hatchback, liftback, kombi) a motorů 1.4 T-GDI/103 kW a 1.6 CRDi/100 kW. Ani v jednom z případů přitom cena díky prémii nejméně 40.000 Kč nepřekročí částku 554.990 Kč, a to ani, pokud zvolíte verzi s automatickou převodovkou. Ta totiž místo obvyklých 50.000 Kč stojí polovinu, a to jak u benzinového, tak naftového motoru.

Hyundai i30 dál drtí Škodu Scala nejnižší cenou. O výhodu ale nakonec může přijít

Hyundai i30 dál drtí Škodu Scala nejnižší cenou. O výhodu ale nakonec může přijít

Nenapadá mě, co více by mohla výbava vozu zahrnovat. Počítejte s litými 17palcovými koly, Bi-LED předními světlomety, navigací, konektivitou Apple CarPlay a Android Auto, vyhřívanými předními sedadly a volantem, dvouzónovou automatickou klimatizací, bezklíčovým odemykáním a startováním, systémem pro sledování slepého úhlu, sedmi airbagy, adaptivním tempomatem, přístrojovým panelem Supervision či zadní parkovací kamerou.

Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Takto vybavený hatchback s motorem 1.4 T-GDI/103 kW stojí 479.990 Kč, což je pro srovnání cena základního Volkswagenu Golf 1.0 TSI/81 kW. I ten má ale velice slušnou výbavu. Na Fastback si připravte nejméně 489.990 Kč a kombi stojí od 499.990 Kč.

Příplatkových prvků je málo, to se ale u skladovek dá očekávat. Metalíza navýší cenu auta o 16.900 Kč, 1290 Kč dáte za velurové podlahové rohože a za necelých sedmnáct stovek vám prodejce nechá vůz přihlásit do evidence vozidel. V ceně vozu je dále sada zimních pneumatik na 17palcových kolech, záruka na 5 let bez omezení počtu ujetých kilometrů či 5 let asistenčních služeb a kondičních prohlídek zdarma.

TEST Hyundai i10 1.0i D-CVVT: Kde jiní pomalu končí, on stále zůstává

TEST Hyundai i10 1.0i D-CVVT: Kde jiní pomalu končí, on stále zůstává

Kompletní ceny všech verzí najdete v tabulce níže. Hyundai v ceníku dále dodává, že prémie a benefity neplatí pro velkoodběratele.

Hyundai i30 All Inclusive: Ceny verzí před modernizací
Motor Standardní cena [Kč] Prémie [Kč] Akční cena [Kč]
Hatchback
1.4 T-GDI/103 kW 6M 519.990 40.000 479.990
1.4 T-GDI/103 kW 7A 569.990 65.000 504.990
1.6 CRDi/100 kW 6M 549.990 40.000 509.990
1.6 CRDi/100 kW 7A 599.900 65.000 534.990
Fastback
1.4 T-GDI/103 kW 6M 529.990 40.000 489.990
1.4 T-GDI/103 kW 7A 579.990 65.000 514.990
1.6 CRDi/100 kW 6M 559.990 40.000 519.990
1.6 CRDi/100 kW 7A 609.990 65.000 544.990
Kombi
1.4 T-GDI/103 kW 6M 539.990 40.000 499.990
1.4 T-GDI/103 kW 7A 589.990 65.000 524.990
1.6 CRDi/100 kW 6M 569.990 40.000 529.990
1.6 CRDi/100 kW 7A 619.990 65.000 554.990
*prémie neplatí pro velkoodběratele

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf je dlouholetým bestsellerem nižší střední třídy v Evropě. Oblibu si získal širokou nabídkou verzí, přívětivou ergonomií a solidními jízdními vlastnostmi. V současnosti je na trhu osmá generace Golfu.

Ceny, výbava, data • Test VW Golf 1.5 eTSI • Minitest VW Golf 2.0 TDI • VW Golf GTI První jízda • VW Golf Variant a Alltrack • VW Golf GTI vs. GTE

TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

dnes | Jan Mička | 27 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků
TEST Lexus LC 500 Convertible: Úžasný grand tourer a můj jeden velký problém

Lexus LC 500 Convertible

LC 500 Convertible je první kabriolet Lexus s plátěnou střechou. Vychází z osmiválcového kupé, které je samo o sobě zárukou hlubokého jízdního zážitku. Může být kabriolet ještě lepší?

20.  11.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků