S T815 8x8 by to nebyl žádný problém, jezdil jsem s ní ve sněhu po nárazník a prošla všude.
co si pamatuju z vojny v Podbořanech tak podvozek tatra 815 8x8 bez houfnice ( VZ. 77 DANA) projel uplný nesmysly... brutální síla to hrnula před sebou, pod sebou... prostě vpřed :-D
Podbořany, to byla neskutečná díra a kasíno pomalu přes půlku Podbořan. Známe dobře :-D
Kdo nemá rozum, tomu nic nepomůže. Ani G 6x6 na druhou :-D
Pablby ZIL-131 ho vytiahne tiez, spusti pneu a prejde aj cinskym murom. O lahuckej a trakcne mechanicky a neomylne jednoduchej a doteraz neprekonatelnej V3S ani nehovoriac. Na to netreba G6x6. Pamatame sa dobre ako podobne auta vytahovali tie ultramoderne zazraky z piesku pri vojne o ropu.
Tak zrovna v takovém sněhu by asi zapadlo všechno "kolové" možná mimo nějakých arktickch speciálů
Rozhoduje hlavne merny tlak na podu. A tu ten podhusteny ZIL, alebo este lepsie V3S, ten nebohy pablby komicky G doslova vysmeju. Na to nemusite mat ratrak a ani T34.
Hoši, V3S by v tomhle sněhu nebyla nic platná, je vidět, že ji znáte jen z vyprávění a nikdy jste v ní neseděli. Je skutečně v terénu nepřekonatelná, ale ne v hluboké závěji nebo hlubokém bahně. když si sedne, neuděláte s ní nic. jen pro info, jezdil jsem s ní na vojně a pak s ní 24 let stahoval v lesích dřevo. A pokud se jedná o druhé video, je vidět, že pod cca 50 - 60 cm sněhu je pevnější základ a to by projel i Suzuki Jimny. Takže nenechte se zbytečně unášet vášní.. :-D
Karel, diky za vysvetlenie, Antiautomat je znami rozdavanim mudrosti od aut, cez historiu az po sucasnu geopoliticku situaciu, len ako vravis je to viac o jeho subjektivnych emociach nez o cokolvek inom
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.