Ani šest kol nepomohlo. Mercedes-AMG G63 6x6 tahala ze závěje rolba

Že je Mercedes G63 6x6 schopen projet a překonat každou překážku? Tak tohle tvrzení vyvrací video, které nasvůj Instagram vložil uživatel Gregb.23. Mrkněte na tenhle zasněžený boj.

Mercedes-AMG G63 6x6 je asi jeden z nejšílenějších strojů, jaké kdy jezdily po silnicích. V jeho případě však platí, že je i velmi funkční, má řadu nadstandartní výbavy a údajně ho v terénu nezastaví téměř nic. O tom se chtěl přesvědčit i jeho majitel a vzal ho do italské Cortiny d'Ampezzo.

Mercedes poodhalil testování nové třídy A. Jezdí bokem na ledovém okruhu!

Mercedes poodhalil testování nové třídy A. Jezdí bokem na ledovém okruhu!

Uživatel Gregb.23 pak na svůj Instagram umístil video, na kterém je jasně vidět, že si se svým šestikolovým off-roadem ukousnul příliš velké sousto. Několikatunový kolos nebyla schopna ze sněhu vytáhnout ani sněžná rolba. Upřímně podotýkáme, že sníh mělo "Géčko" až po nadkolí, což by s trochou nadsázky u normálního auta znamenalo, že by skoro nebylo vidět. 

Panzer down! & this happened... not even the #SnowCat... #Cortina

Příspěvek sdílený Greg B. ⚫️🔵 (@gregb.23),

Na dalším videu, které vložil na svůj účet, je pak vidět, jak se s G63 6x6 prohání po zasněžené krajině velmi opatrným tempem. Zde už je ale zřejmé, že tahle mašinka dokáže velké věci. Aby také ne, vždyť pod kapotou jí bublá 5,5litrový motor V8 se dvěma turby, jež dává rovných 400 kW. S uzávěrkami diferenciálů nebo automatickým vyfukováním a dofukováním kol je pak předurčen k řádění mimo silnice.

TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků
První jízda: Range Rover Velar SVA. Pětilitrový V8 jako střed vašeho vesmíru

Range Rover Velar SVA (první svezení)

Do vymazleného Range Roveru Velar nacpali inženýři divize SVO svůj klasický osmiválec a na silnicích nad Barcelonou se nás snažili přesvědčit, proč tento recept dává smysl. Dobrá, přesvědčovat nás zrovna nemuseli…

10.  6.  2019 | Daniel Fuglevič | 11 příspěvků