Ani Seat nezůstane pozadu. Připravil závodní Ibizu i Leon

Už víme, co na blížící se tuningové setkání přiveze Volkswagen a Škoda, pozadu ovšem nezůstane ani třetí koncernová značka Seat.

Ve Španělsku připravili hned několik novinek, přičemž tou nejostřejší je upravený Seat Leon určený na závodní okruhy. Leon Cup Racer vychází z pětidveřového provedení a kromě kompletního body-kitu dostal také rozchod větší o 40 centimetrů. Kompletně jiná je samozřejmě také aerodynamika auta tak, aby byl zajištěn co nejlepší přítlak.

Seat Leon 2013: první jízdní dojmy

Seat Leon 2013: první jízdní dojmy

Protože jde o závodní auto, v interiéru najdeme jen to nejnutnější a chybět nesmí ani bezpečnostní klec. Pohon má na starost přeplňovaný dvoulitr naladěný na 330 koní a 350 Nm. Základem je šestistupňová převodovka DSG, kterou lez nahradit sekvenční převodovkou navíc doplněnou o samosvorný mechanický diferenciál. Cup Racer by se měl příští sezonu objevovat v různých seriálech na různých okruzích. Počítá se i s nasazením jedna-šestky a působení v seriálu WTCC.

Seat Ibiza FR TDI: čipera pro spořivé

Seat Ibiza FR TDI: čipera pro spořivé

Závodní Leon doplní také závodní Ibiza Trophy. V tomto případě je použita přeplňovaná jedna-čtyřka s výkonem 200 koní. Ta spolupracuje se sedmistupňovým DSG a ani tady nechybí mechanický samosvorný diferenciál. Třetím do party bude Ibiza FR s paketem 10-Year. Ten obsahuje sedmnáctipalcová kola kombinující černou a stříbrnou barvu, střešní spoiler nebo prahové nástavce.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků