Ani omlazená Mazda6 nepřináší zásadní změny

Seznam kapitol
  1. Facelift pro Mazdu6
  2. Fotogalerie: Mazda6

Stejně jako v případě omlazeného SUV Mazda CX-5 i faceliftovaná Mazda6 prošla jen velmi drobnými změnami, které se dotkly hlavně přední části vozu. Hlavní novinky se opět odehrávají v interiéru a stejně jako u CX-5 i sem se nastěhovala elektronická parkovací brzda. Uvolnilo se tak místo pro objemnější schránku a držák nápojů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Stejně jako u SUV CX-5 je nová především palubní deska z lepších materiálů a centrální konzola s elektronickou parkovací brzdou a větším úložným prostorem

Nové jsou rovněž materiály na přístrojové desce a třeba i potahy sedadel. Na fotkách sice vidíme pravděpodobně nejluxusnější provedení, ale i základní výbavové verze dostanou hodnotnější a kvalitnější materiály a hlavně lepší akustickou izolaci.

Test Mazda 6 Wagon 2,2 D A/T: středostavovská rarita

Test Mazda 6 Wagon 2,2 D A/T: středostavovská rarita

Motorizace evropské verze Mazdy6 zřejmě pojedou dál bez výraznějších změn na výkonu nebo charakteristice. Očekávejme jen plnění emisní normy Euro 6 a zase o nějaký ten gram nižší emise CO2 a sníženou spotřebu paliva.

Opět si počkejme na český ceník, co všechno se nakonec ve faceliftované Mazdě6 objeví. Změny se samozřejmě budou týkat i karoserie kombi.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Facelift pro Mazdu6
  2. Fotogalerie: Mazda6
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků