Ani na Dakaru 2016 nebude chybět osmiválcová Dacia Duster

Renault Argentina opět nasadí do dakarské rallye speciál odkazující na Dacii (respektive Renault) Duster. Nadcházející ročník 2016 bude znamenat pro Renault Duster Dakar Team už čtvrtou účast v řadě. Na start se postaví dvě posádky s vylepšeným speciálem.

Dacia Duster se znovu chystá na Dakar. Cílem je umístění do první desítky

Dacia Duster se znovu chystá na Dakar. Cílem je umístění do první desítky

Nový závodní Duster je oproti předchozím variantám lehčí a používá osmiválcový motor aliance Renault Nissan. Jeho výkon dosahuje na 270 kW (387 koní). Za volant se znovu posadí Emiliano Spataro, kterého doprovodí jako navigátor Benjamin Lozada. Druhý vůz bude řídit Christian Lavieille, na pozici navigátora se představí Jean Michel Polato.

Duster se představuje ve speciální edici Dakar. U nás si ji ale nekoupíte  

Duster se představuje ve speciální edici Dakar. U nás si ji ale nekoupíte  

Duster se poprvé v dakarské rallye objevil v roce 2013, kdy dojel v celkovém pořadí na 29. místě. O rok později pak dovezl Emiliano Spataro svůj Duster do cíle na čtrnáctém místě, v roce 2015 bylo výsledkem celkové 21. místo.

Kromě Dusteru se v soutěži ukáže i hvězdami přeplněný tým Peugeot nebo Martin Prokop za volantem úspěšného speciálu Toyota Hilux.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků