Ani Lexus nebude chybět v Goodwoodu. Přiveze GS F, LFA a závodní RC F

Ani Lexus nebude chybět v Goodwoodu. Přiveze GS F, LFA a závodní RC F

Festival rychlosti v Goodwoodu se nezadržitelně blíží a na světě je program další automobilky, která se této akce zúčastní. Také Lexus totiž oznámil, s čím hodlá návštěvníky zaujmout. V hlavní roli se představí nový ostrý sedan GS F.

Lexus GS F oficiálně: Osm válců a 473 koní

Lexus GS F oficiálně: Osm válců a 473 koní

Lexus GS F se sice představil ve světové premiéře začátkem roku na autosalonu v Detroitu, respektive si svou evropskou premiéru odbyl na jarním autosalonu v Ženevě, ale Goodwood by měl být první příležitostí, kdy se ukáže v akci na silnici. Kromě Lexusu GS F se představí také supersportovní LFA a závodní speciál RC F GT3.

První evropský zákazník si převzal Lexus LFA Nürburgring Package

První evropský zákazník si převzal Lexus LFA Nürburgring Package

Lexus GS F dostal atmosférický pětilitrový osmiválec naladěný na 348 kW (473 k) a 527 Nm. Vzadu je navíc elektronický řízený samosvor, karoserie byla dále vyztužena a velkými změnami prošel i podvozek.

Kromě Lexusu se v Goodwoodu představí také třeba nová Mazda MX-5 v evropském provedení nebo ostrý hatchback z dílny automobilky Peugeot

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků