Ani Ferrari, ani Tesla. AutoDesign Awards 2013 vyhrála Octavia

143 komentářů

Tom
23. února • 8:20

Myslím že cílem této soutěže bylo rozjitřit emoce, jinak si neumím vysvětlit tak vysokou míru nekusu. Kokta a Fiat 500L tam rozhodně nepatří :-D

marepa
22. února • 21:50

ty wole ..tak to je husty!!! takze od ted si budou maly kluci nad postel davat misto F12 berlinetty plakat Oktavie???

Bob
22. února • 20:22

Tady není co dodat! Skorumpovaná porota.....jako vše v Česku! stačí jen otevřít oči! Je mi líto lidí kteří to tohle všechno skočí:-(

Antiautomat
22. února • 13:14

zda sa ze niekto strasne chlastal....

defender110
22. února • 12:26

Dobrý důvod zdražit, no ne ?
Ale auto hezký.

Stefan
22. února • 8:29

ved je to to isté ako predošlé volkswageny oktavie akurát dali hranatejsie tvary!!
ked už tak by mali hodnotiť nové auto s novými tvarmi a nie napodobeninu starej VW oktavie... nuž ale musia si byť kurinske autá volkswagenu podobné,aby mohli čo najviac
spoločných dielov napchať do nich!!:-O

zdendys001
21. února • 21:29

Pročítám diskuzi a divím se Vám, proč se tu dohadujete a vnucujete svoje názory ostatním. Vždyť každý vůz , značka má svoje kouzlo a určitě si najde mnoho obdivovatelů, ale i těch kteří budou design hanět. Já osobně začínal se škodou 110R, pak Rapid , rodina se rozrostla a následovala Š135, ale přišel Favori a přesedlal jsem na Fiata CROMA - BRAVA - MAREA ...ostatní říkali "ITALSKEJ ŠUNT" , ale pořád to bylo daleko lepší svezení než FAVORIT nebo FELICIE. No ale k věci, nová Octavia III se mi velice líbí, krásný auto s perfektní výbavou, ukáže čas jak si ji budou chválit skuteční řidiči, kteří ve svých autech tráví většinu roku a ne novináři a odborné komise..... Mimo jiné služebně jezdím Octavia II kombi po faceliftu a musím říct, že OCTAVKU II bych si nekoupil prostě se mi nelíbí, ale do téhle nové bych určitě šel, za rok se ukáže...... Vždyť většina z nás kupuje auta podle toho kolik má na účtě a pak až vybírá z toho co se mu líbí.....
Jinak ročně najezdím cca 65 tis a vystřídal jsem několik značek (služební) FORD MONDEO 2001, SUPERB 2,5 2005, BMW 535 2007, OCTAVIA I, OCTAVIA II, a přesto nemám potřebu kritizovat nějaký model nebo značku, každý vůz má svoje pro a proti, a každý z nás má jiný vkus, ...... tak to nechte být a řekněte si to na rovinu..... zase se ŠKODOVCE něco povedlo a určitě se to nebude každému líbit..... Zdenek

miki
22. února • 7:47

Nikdo tady nikomu nic nevnucuje. Píšou sem jen své názory, stejně jako ty.

Michal
21. února • 18:21

Souhlas. Octavia III se designově hodně povedla. Zvlášť po tom hrozném faceliftu na OII. Nechápu, co všichni máte s tím víkem kufru. Mně to naopak připadá hezký.

roomstein
21. února • 20:48

Na fotkách mě ten zlom na kufru docela zaujal. Přece jen alespoň drobná odlišnost od Jetty. Ale v provozu to vypadá dost rušivě, opravdu skoro nabouraně.

Atomas
21. února • 16:18

Gratuluji škodovce k získání ocenění. Musí to být veliká pocta získat ocenění od českých profesionálů designu. Je vidět, že tento kvalitní design se začíná blížit kvalitě designu KIA, která jenom za model CEED obdržela již několik mezinárodních ocenění. Naposledy German Design Award, předtím IF Design Awards atd...

Jan Havránek
21. února • 15:53

Tak je pravda, že ta octavie vzhledově neurazí, ale ani nijak neoslní... ani mastný, ani slaný, jasnej konzervativec, ale na tom si koncern tak nějak zakládá...... vzhled vychází z rapidu a jak všichni víme, prodeje moc netáhne, důvody necháme stranou...... Proč se škodovky tak prodávají? hojně se kupují do firemních flotil a důvody tady rozebírat nebudem, ale tyhle firemní koupě tvoří cca 30% prodanejch octávii v čr. Já sám na nový nemám a tak si pořizuju ojetiny a když si postavím škodovku a vedle fiata, nebo alfu, renaulta, peugeota, citroen, forda, opla..... nechápu proč mám za ojetou škodovku dát o třetinu víc, než za jinou zančku.... jsou si rovnocení a připlácet si za značku je pro mě docela nesmysl.... měl jsem felicii, dobrej pracant, nízký náklady, díly za pár kaček.... pak fábii, levný díly, samá porucha, byla to dvouventilová 1,4mpi....... byl jsem rád, když jsem se toho zbavil, s lehkou nohou jsem s ní jezdil za 14L/100km a pak jsem si pořídil za pár tisíc oproti škodovce lancii v naftě.... extravagance, každej se otočí, páč jich tady moc nejezdí, krásný výbavy, silný motory..... po nějakym čase ještě přibyla alfa 147 1,6ts a ve srovnání se škodovkou je ten ital největší luxus... spotřeba poloviční, perfektní výbava, paradoxně bez nějakých oprav, jízdní vlastnosti a požitek z jízdy úplně někde jinde..... Pokud to někdo vnímáte jako reklamu italum, tak to ne, ale chci jenom napsat, že škodovka a vokswagen nikdy žádnej etalon nebyl a není, vždycky tady bylo něco stejně dobrýho a klidně i lepšího.... To platí i o vzhledu, škoda ani volswagen není a nikdy nebyla nějaká designérská perla, krásný auta se dělala a dělají ve francii a itálii :-)

Michal
21. února • 18:17

Fábka 1.4 MPI s lehkou nohou za 14L je totální nesmysl. Moji rodiče ji s tímhle motorem mají a dlouhodobý průměr je kolem 7L. Buď jsi jezdil jako hovado nebo jsi měl něco s motorem.

jk
22. února • 8:29

Mohl byste pane Marku lehce naznačit mně a zde přítomným, kde že máte onu dílnu? To jen proto, že když tady tak čtu Vaše příspěvky, abych se Vám i Vašemu servisu hooodně zdaleka vyhnul, a myslím, že bych nebyl zdaleka sám:-O;-)! Jinak přeji hezký den a inteligentům a šikulům Vašeho ražení obzvlášť.

reven_21
22. února • 9:53

Budete se divit:D ale mame smlouvu i s Kiou takže máme perfektní přisun stále odchazejících dílu u korejcu :-)

Rama
23. února • 19:11

Áááá, hustej bazarovej fajnšmekr Reven "Mára" má taky smlouvu s Kiou B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek
23. února • 19:50

Utikej se vrátit do regálu než na tebe přijdou, simtě :D

Jan Havránek
21. února • 18:23

Ale já jsem avizoval, že tam bylo něco špatně a pokud se na to šlapalo, tak 20L/100km žádnej stres... nejdřív pořádně číst :-)

Marek
21. února • 20:57

Asi jste měl smulu na kus:D občas se to stane:D

Jan Havránek
21. února • 23:50

Asi tak :-D

Marek
21. února • 16:00

Konečně inteligentní kritika:D Z vás by si mělo vzít spoustu lidí příklad.
Docela mě překvapila vaše zkušenost s Fabkou 1.4 8v... znám dost lidí co jí má, a jsou to dost spolehlivá auta. Rovněž nechápu tu spotřebu... s tim autem muselo něco být...
Jinak mě osobně se italská auta nelíbí... Ani alfy ne... Práve z toho duvodu že se to líbí každymu, a když se nekdo na alfu podivá tak se skoro rozteče a je z toho hotovej:D

Jan Havránek
21. února • 16:20

:-D já moc příkladnej nejsem, jen píšu jak to vnímám já :-D Spolehlivá jo, ale néé s dvouventilovou 1,4...toe taková sázka do loterie, pořád je to původní škodváckej motor z 1000mb a pro fábii se to rozvrtalo co to šlo a jak ten motor ve feldě s obshem 1,3 byl dobrej, tak tady se to úplně doje..lo... vyměnilo se skoro všechno a nic, pořád nějaká závada, pořád něco odcházelo... za 5let co jsem jí měl to bylo komplet výfuk, termostat s čidlem teploty, komplet brzdy, kuláky, silentbloky, svíčky, lambda, těsnění pod hlavou, rozvody, odešlo i originální škoda rádio :-D.. s to spotřebou nic nepohlo... pořád to žralo jak tank... auto vykazovalo obecnou závadu, kde mě nebyl nikdo schopnej říct co s tím.... zbejvalo už jenom přehrát soft, ale v tom se mě naskytla ta čerstvě dovezená alfa z itálie, tak jsem škodovku vzdal a jsem rád, že to tak dopadlo :-) Tak ital je srdcovka a kdo to nepochopí, tak nepochopí ani to auto.... ital je taková milenka.... :-D Jináč někdo tady psal o 1,9tdi s 81kw, že po 300000km cajk, proč ne, vždyť je to přece systém fiatu.... první tdi měla croma td-di v roce 88 a v roce 89 to odkoupil vw a aplikoval to pro audi 2,5tdi.... tolik opěvované tdi a je to vstřik nafty od fiatu šouplej do koncernový nafty :-) Kdyby nebylo tdi, tak nikdy vw nebude tím čím je :-)

homer
21. února • 16:38

fabii I 1,4 OHV jsem měl novou a kromě kostí neměla žádnou vadu, tady jde spíš o nálet a upřimně koupit si tenhle typ auta a najíždět tisíce km měsíčně je trochu nonsens

Jan Havránek
21. února • 18:21

ale joo, tady se měsíčně najelo 00000nic :-D roční nájezd byl do 10000km :-D.... ale jak sám píšete, nový auto je nový a já měl ojetinu, já nevim skutečný kilometry, jak se s k tomu kdo choval... v tý době jsem s tím jezdil jednou tejdně do hradce, což je 60km tam a 60km domů + v nepřízni počasí a v zimě 5km do práce :-D

sad panda
21. února • 15:35

Tak tomu už se musím smát, taková krabica od škody má lepší design než ferrari, odpadávám :-D:-D:-D to vám nesežerem kluci porotci :-D:-D

ahoj
21. února • 15:33

jak můžete udělovat ceny za rok 2013 před dne 31.12.2013

honza
22. února • 0:57

porucime vetru desti - to neznas? :-D

miki
21. února • 15:24

Fuj, to jsem se lekl. Až ve mě hrklo. OIII vyhrála 1. cenu v designu. Potom jsem si přečetl složení poroty a úplně mi odlehlo. Redakce - tohle mi nedělejte!B-]

VW
21. února • 15:03

Tak konecne oficielne vime kdo je na vyplatni listine Skoda Auto! Jen by me zajimalo kolik za ty blaboly berou?

majkl
21. února • 15:41

Zajímalo by mne za jaký úplatek si to 1.místo zasloužila :-) Mezi zadníma světlama mi to připadá jako 3D dopisní obálka. Ten"zadek" a lá rapid se prostě nepovedl. Časem si na to zvykneme ;-)

Marek
21. února • 15:55

AJEEEE:D Uplácení:D to tady dlouho nebylo:D nechcete si vymyslet už něco noveho? už jste stim vážně trapný :-) Prostě to vyhrala, překousněte to.

aikoN
21. února • 13:43

Nemám nic proti patriotismu, ale tohle je na mě až moc okaté. Ještě více, než reklama, pardon test, ze světa volkswagenů...Octávka je pro mě docela pěkné auto, nicméně když ho srovnám s ostatními auty v žebříčku, tak to na mě působí asi tak, jako když justin bieber vyhraje nad arnoldem schwarzenegerem v kulturistice...

ferhat
21. února • 13:51

Krása je vždycky individuální a každý na ni máme jiná pohled. Faktem je, že ani já nejsem z nové Octavie designově nijak nadšený a nechápu jak ji někdo může tak opěvovat.Jinak to srovnání je přesný :-D

Brouk
21. února • 12:34

Touring Superleggera Disco Volante 2012 - toto auto se melo objevit v uplne jine soutezi, a sice nejvetsi paskvil. Toto byt cinske, tak by na nem nenechali nit suchou, jenomze je to Alfa a najednou je to hezke...

Marek
21. února • 12:38

Další "facepalm". Včem jezdíte vy? Kia? Jundai? nebo jiné "auto"?

Lojzo
21. února • 15:14

Bohuzel jen v Cinskem Volvu S60 2,5T 154Kw vybava Summum!:-P

Marek
21. února • 15:20

To jste se teda moc nevytáhl :-) Koho jste tím chtěl oslnit?

Lojzo
24. února • 17:08

Nerikam ze Volvo je nejlepsi a nejkrasnejsi! S60 2,5T 154kw ve vybave Summum za cca 2,5M tak zase moc spatne auto neni!? Ale mate pravdu je to vec nazoru a chuti!?

MB
21. února • 17:17

A jeje zase jeden ceskej Pepik! Tak jak ta TSI 1,2 63kw kolik uz mas najeto? Drzi, drzi!? Docela ti to zavidim, skoda ze na ten zazrak nemam!:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek
21. února • 20:00

Ted vás asi dostanu... ale mam Megana 1.6 :-) Takže ted mi něco vykládejte že nadržuju škodovce! :D

VW
22. února • 10:57

Tak to jsi se moc nevytahl ja myslel ze mas aspon Q7!?

honza
22. února • 0:56

neverim :-D

Lojzo
21. února • 16:55

Tak to by me zajimalo take v cem jezdis!?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rama
22. února • 6:58

Viz výše... řídí taťkovu Octávku, poctivě koupenou na výhodný úvěr v Áčkách B-]

reven_21
22. února • 9:51

kdepak :-) ve Strakonicích u plzně :-)

Rama
22. února • 12:16

Koukám že jako blbečka RAVENA tě tu už asi všichni znají, tak používáš nový nick :-D Bravurní plán......tohle by ti prošlo na Auto.cz, ale tady se zveřejněním ip to akorát poukazuje na to, co jsi zač :-P

Marek
23. února • 19:57

Používam dva PC :-) jednou pisu z toho a jindy z druheho :-)

VW
22. února • 13:32

Rozlisuji bohuzel dve zakladni barvy, cernou a bilou! Vcem je tvuj problem!?

Marek
21. února • 12:12

Strašně se mi libí jak tu zdejší Kiisti a Jundaisti kritizují novou Octavku. Podivejte se nejdřiv na sebe co máte za "auto" a pak hodnotte ostatní. A že je předražená?:D Jako sorry, ale když přišla OII tak nová stála vic jak 400 000, a podivete se kolik jich ted jezdí (asi to tak předražené není). To že Vy na ní nemáte, nebo vám vadí že si musíte připlatit za klimatizaci... neznamená že to je krám :-)
Ještě bych rád dodal, že lidi co sem chodí psát tvrdou kritiku jako velký anti-škodofkáři... Chodíte sem jen rejpat, a přitom v žádný octavne nikdo z vás nejel. Nezapomnte se ohánet ze sem píšete vlastní názor, protože kecat blbosti neznamená mít vlastní názor :-)

runner42
22. února • 8:18

Mám Audi A5, Nissan 370Z a Jeep GC, s verglama od Škody Auto se potkávám v práci, můžu tedy s tvým svolením psát názor na Octavie?

sad panda
21. února • 15:39

To je celkem nesmysl, můžeš být na něco odborník ale vlastnit to nemusíš, stačí s tím pracovat, takže věta - . Podivejte se nejdřiv na sebe co máte za "auto" a pak hodnotte ostatní. - není zcela pravdivá - danou věc vlastnit vůbec nemusíš abys o ní moh říct jaká je...přemýšlela občas pani :-D

kolemjdoucí
21. února • 14:14

Jenže to, co předvádíte vy, je zase opačný extrém. To, co lidem (nejen) tady v diskusi vadí, je hlavně nesmyslná adorace průměru a nesmyslnost celé ankety (Octavia jako vítěz designu? WTF?). Octavia a vlastně obecně škodovky nejsou špatná auta, ale je dobré si přiznat, že jde o běžnou konfekci, šedý průměr a vyniká jedině přemrštěnou cenou. Nejsou ani technicky, ani kvalitou, a ani designově ničím extra (stejně jako většina současné produkce v daných třídách - včetně vámi nenáviděné Kia a Hyundai). A na rovinu - je to v pořádku. Pokud má být auto masovka, tak je vyloženě nutné, aby to bylo nudné a tuctové, protože většina lidí o žádnou extravaganci nestojí a technické novinky nedocení a nezaplatí (maximální platí za pocit, za značku - viz třeba i Apple, Nike, Adidas apod. - všechno to jsou tuctové výrobky s drahým logem a lidi to kupují kvůli pocitu sociálního statutu).Pokud si tedy dokážete srovnat fakta a umíte objektivně a bez emocí zařadit Octavii, kam skutečně patří, pak vám dojde, proč lidi nadávají. Je to jenom reakce na přehnaný marketingový tlak a umělé budování exkluzivity. P.S.: a jinak si mne klidně zařaďte mezi "Kiisty" (co to vlastně je za patvar?). Ceeda jsem si koupil s vědomím, že kupuju pouze dopravní prostředek s dobrým poměrem cena/výkon (a kvalita). Vzhled byl kdesi na posledním místě - objektivně se mi ceed zepředu nelíbí (mám 1. generaci), zezadu ujde (kombík). Nicméně při řízení vnější vzhled nevnímám a u vnitřku mne zajímá jen dostupnost ovládacích prvků, přehlednost a jestli se někde nemlátím. Prodejnost mne netrápí, nehodlám měnit auto každých pár let, ale stejně jako předchozí auto, i tohle plánuju mít tak deset let. A po deseti letech je prodejní cena stejně nepředvídatelná a tak mne více zajímají náklady na provoz a údržbu. Vzhled auta mne zajímá jedině v případě, že si koupím druhé auto pro radost a zábavu. A to bych pak rozhodně nelovil ve vodách nižší střední třídy, kde jsou ceedy, octavie a podobné tuctovky. Možná to bude nějaké kabrio na léto, ale zatím mne to ještě nepálí.Nicméně jsem ještě schválně kvůli vám kouknul do inzerátů, za kolik se dnes prodávají auta, o kterých jsem při nákupu před čtyřmi lety uvažoval. Svého ceeda jsem koupil tehdy za 350 (kombi, automatická klima, benzín), Octavii II mi tehdy nabídli za šílených 530, slevu by dali 5 % (kombi, manuální klima, CD, benzín). Takže nějakých 150 navíc. Dnes se ceed kombi 2009 prodává za 110-140 tis., Octavia kombi 2009 ve zmíněné výbavě je kolem 200-230 tis. Nemůžu si pomoct, ale vychází mi, že bych s Octavií prodělal nejen při nákupu, ale i při prodeji. Čekal jsem tedy, že rozdíl bude více kopírovat původní ceny i větší zájem o škodovky. Ale evidentně to tak není...

Marek
21. února • 14:44

Ještě neco bych dodal! Máte pravdu, je to přesně opačný extrem :-) Ale já nechodim do for o Kiich a Jundaich a nekomentuju to tam, a taky bych tam mohl jit a psat tam pomluvy a naražky :-)

Marek
21. února • 14:37

Nic proti, ale nemyslíte že to budu cele číst :-) Par věcí sem zachytil... Ano, možná se prodává v bazaru za 110-140k, ale ted mu ukažte člověka co si to koupí :-) Navíc OCtavka je rovněž jedno z nejvice kupovaných aut v bazarech, takže mate jistotu že se prodá... Pochybuji že tu jistotu budete mít u korejce:-) ALe prostě nemužete srovnavat Octavku a Kiu ceed... To je asi zhruba jako když si chcete koupit tablte... a Misto značkového tabletu, který je přece jen dražší si koupíte nějakou čínu... oto ani tak nejde...
Korejce bych si nekoupil už z toho duvou, že to auto je ODPORNE. Jo jasně... ted to vypadá moderně... ale co za pár let? Koukněte se na OI auto 15 let staré, a i dnes vypada vcelku moderně. A Kvalita? Tatík měl OI 1.9tdi 81kw. Bylo to cca 10 let stare a naklady na provoz a udržbu? Auto jezdilo za 4,2l na 100km, a udržba? Krom normalního servisu (olej + rozvody) se jednou čistilo turbo... (to auto mělo při prodeji 300 000km) Jsem zvědavej, jestli tohle ta vaše Kia zvládne.
Mam ještě další duvodu proč mi korejec nesmí do baraku, ale to by asi někdo jako vy nepochopil :-) (nic ve zlem :-) )

Rama
22. února • 6:54

ANO, dulezite je mit pred barakem alespon tu ojetou Octavu... uplne vam rozumim, nakupem ojete "ceske premijofky f dyzlu" po cestakovi - bratru za stopade, s najetymi 80tisici, se katapultujete do rad elity naroda, socialni status stoupa, sousedi se klepou vztekem... mamo, kde na to ten Franta vzal :-D :-D :-DTohle je ceska realita... a potom si jeste zajit na net kopnout do tech prisernych, nekvalitnich plecek z Koree, Francie a Italie :-P

roomstein
21. února • 20:42

7let záruka nekvalitního výrobku proti 2 letům toho nejkvalitnějšího? Vážně? Nikdo Vám korejce nemůže vnutit, ulevte svým masochistickým vášním koupí předraženého němce.

Marek
21. února • 20:51

Co furt máte s tou zárukou:D To je zaruka POUZE na karoserii:D ty roomstaine.
Já si nekupu podle číslovky u záruky :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Atomas
22. února • 8:34

Marku, vy jste nepoučitelný. Pokud si pamatuji, tak o záruce jsme diskutovali již někde pod čánkem o Hyundai. Doporučil jsem Vám, aby jste si záruční podmínky dohledal na příslušném vebu, jinak budete vypadat jako hospodský brepta. A vy jste nepoučitelný a tu chybu neustále opakujete i u KIA.

reven_21
22. února • 9:39

Bohužel to tak je. Vim to od kolegy co děla v Kie. To že vy si to nechcete přiznat už není moje věc :-)

VW
22. února • 10:52

Clovece pripadas me neco jako firma Starline! Take prebalovaci firma, uz jsi prisel nekdy na neco sam? Nebo mas zase jen nejake dobre informace od nekoho kdo nekde dela!? Nejsi nahodou na pracaku?

Atomas
22. února • 10:27

Tak teď jste mne úplně vykolejil:-) Už nevím, jestli mám věřit celoevropsky proklamované záruce 7 let, která je jasně definována na oficiálních stránkách výrobce a je dána smluvně, nebo jestli mám věřit vašemu kolegovi "co děla v Kie". Nezlobte se na mne, ale já se raději spolehnu na oficiální zdroje...

roomstein
22. února • 6:28

Ne, to není.

kolemjdoucí
21. února • 18:00

Takže to shrňme - jste ochoten jen plácat vlastní názory, ale jiné číst nechcete, protože by mohly ohrozit váš světonázor. Budiž, stačilo to říct na začátku, že jste omezenec a ušetřili bychom si čas.A omezence neberte jako urážku - to je prosté konstatování faktu. Protože inteligentní člověk si je ochoten poslechnout i druhou stranu a zamyslet se nad tím. Vy ne.

Marek
21. února • 19:57

Jak jste si asi všimnul, tak jsem komentoval duležité body... A najednou stranu... nejsem proti nazoru jinych lidi... ale takovou slohovku...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
honza
22. února • 0:53

argument se nemusi vejit na dva radky ;)

21. února • 15:27

Chce to trochu soudnosti. Za 10 let a 300 000 km jako nikdy nebyl problém s nějakym čidlem, vstřikama, dvouhmotou, termostatem, atd...? Jen se měnil olej a filtry, lila nafta a sem tam se vyměnily rozvody? Druhá věc, které moc nevěřim je, že se o to lidi bez stočení tacha prali.

zdeněk
21. února • 18:59

Tak tě můžu ujistit, že je to tak! Můj první vůz (Superb) za tři roky 305tis. km, druhý za stejnou dobu 285tis. km a na současném 145tis, absolutně(!) bez jakýchkoliv závad, pouze předepsané serv. prohlídky! Náramně se bavím bláboly "znalců" o vytlučených nápravách, odcházejících turbech po 50tis. km a pod. Lempl samozřejmě dokáže zničit (nejen) turbo i mnohem dříve, ale většina z těch, co tyto nesmysly vypouští, k tomu nebude mít žádnou příležitost, ti chodí obhlížet auta do bazarů přes plot, o nových můžou opravdu jen plácat stupidnosti, které zaslechne od svých "zkušenějších" kamarádů. A že jsem oba předchozí vozy prodal "z ruky" a bez přetočení (takové prasárny opravdu nedělám), tomu můžeš také věřit. Jen naprostý pitomec by po takových zkušenostech přemýšlel o jiné značce.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ferhat
21. února • 21:47

Tak to můžu jen blahopřát. Moje druhé auto byla Fabia 1.4 16V, sprinter, ale nejporuchovější auto, co jsem kdy mě. Měnil jsem uplně všechno i včetně rádia, jak už tu někdo psal a ještě měl tendenci zdechat motor (nepravidelně, klidně i po 3 hodinách ve 130 na dálnici, při rozjezdu, kdekoliv a nikdo to neuměl vysvětlit natož opravit). Auto staré 3 roky po prvním majiteli a přímo ze Škodovky. Na Škodu jsem nezanevřel, koupil si OI 1.8T po prvním majiteli (80t najeto) a to bylo super auto. Nalítáno 150t/2,5 roku, bez závad. Ale už to nebylo no a tak jsem vzal novou OII L&K po faceliftu s novým 1.8TSI. Auto pěkný ale jen na začátku - ve 40t - závada motoru (rozvody), v 80t (cca 2 roky) se to celé potkalo - nastala výměna motoru a už jsem tomu nevěřil. Neříkám, že se mi už OII nelíbí, ale už byla "fádní", na to co poskytovala (jízdní komfort a vlastnosti) opravdu předražená a hlavně už nebyla spolehlivá. Ovšem pro manželku do města akorát:) Šel jsem do V60 a za první rok a 50t zatím maximální spokojenost. Rozdíl minimálně třídy, jízdní vlastnosti neporovnatelné. OIII je pěkné auto, ale ne extra pěkné. A i když šly ceny relativně dolů, jakmile se manželka přiblíží konci rozšířené záruky, půjde OII z domu a novou jí rozhodně nepořídím.

Marek
21. února • 21:57

Joo 16v... to jsou dost strašné motory... Měl jsem na dílne VW caddy kde byl přesně tenhle motor... Pán tam nalil moc olele (opravdu moc) a odešel celej motor... zvohejbaný ventily, vydřená vačka, šály na klice... ale oto ani tak nejde:D Jde o tu konstrukci motoru... Blok, klika a kroužky byl jako jeden polotovar... tzn když vám odejde klika tak musite koupit celej blok:D Musí se ale nechat že dřív ty motory co montovala škodovka... byla tam lepší kvalita. Ale zase nadruhou stranu ted ma tatik OII 1.9tdi najeto nějak 180k a to auto jede velice dobře... jedina zavada o který víme je, že tam blbne jedna žhavící svíčka

VW
22. února • 13:54

Proboha co ty Pepiku muzes na dilne delat? Snad chodit chlapum pro svaciny, sem tam zamest dilnu u umyt WC!

Marek
23. února • 19:56

Tak začínal asi každej :-)

Marek
21. února • 20:01

Bohužel tohle zarputilej anti-škodovkář nemuže pochopit :-) ten vidí jen plechovku ve ktere jezdí on :-)

Marek
21. února • 15:54

Setrvák byl vpohodě, i vstřikovače, čidla, termostat.. Ještě jsem zapoměl že se dělala spojka. Jinak pouze rozvody, filtry, olej a to čištění turba a 1x stabilizátory. Nic víc se nedělalo. Proto na to auto taky hrozně rádi vzpomínáme. A i po těch 300 000km to mělo stále užasnej zátah... Taky se řiká že ta 1.9tdi co byla v první generaci byl jeden z nej. motoru... byl sice hlučnej, ale vzhledem k tomu, jakej ten motor byl to až tak nevadilo.
Když se to prodávalo tak (byla to červeno-hnědá metaliza v černé kuži) cca před rokem a pul... Trvalo 1 týden než se to prodalo... už nevím přesně za kolik... myslím že nějak za 130-140 000tis.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pufko
21. února • 19:02

Tak toto je iná komedia "A i po těch 300 000km to mělo stále užasnej zátah... "
Z ťahu 1.9TDI sú unesený iba ludia čo prešli v dobe minulej z Favorita 1300ccm či niečoho obdobného na 1.9TDI ... Kto by unesený nebol, ja mám momentálen 2.5i 121kW a bratova 1.9TDI 96kW mi pripadá že ide riadne tupo, zatlačí a nič, další kvalt to isté... V reálnom porovnaní sa mi pri akcelerácii vzdaloval v spätnom zrkadle, ten záťah TDI všetkým pomútil mozgy, reálne to vôbec neťahá

Marek
21. února • 19:58

Nevykládejte... Moc dobře si pamatuju ten moment kdy vás to zamáčkne do sedačky.

pufko
21. února • 21:20

A čo má spoločné zatlačenie do sedačky s reálnou dynamikou vozidla ? Ty to nevieš ale ale to zatlačenie do sedačky je len taký placebo efekt, odvez sa niekedy koncernovým 1.8T aby si pochopil o čom je dynamika, sedliacky povedané ťah motora.
Ked sa chceš baviť o spotrebe tak sa s tebou nikto hádať nebude

Marek
21. února • 21:50

Nojoo pufku:D ty nebudeš spokojene dokud neřeknu něco proti tomu motoru že. Myslíte si že je normalní porovnavat 1.9TDi 81-94kw oproti 2.5T 121kw? jste zdravej? Tyto motory nemužete absolustně porovnávat protože je to vyšší výkonová třída. Je jasné že když v tu chvilku přesednete do slabšího motoru tak se vam to bude zdát jako holátko... ty placebo efekte.

pufko
21. února • 23:43

Kto porovnával 2.5T ? Ja som hovoril o 2.5i teda atmosféra 121kW vs TDI 96kW, ja mám viac kW , ja zatlačenie do sedačky necítim, za to v TDI ho je cítiť poriadne v reále ale TDI môže akuráť tak pozerať na zadné svetlá...To len na tú tvoju poznámku o úžasnom ťahu toho motora aj po 300tkm , ja ti len hovorím že to TDI neťahalo ani ked to bolo nové, tak úzke pásmo využitelných otáčok je prakticky k ničomu, ale hlavne že ma majitel pocit nejakého super záťahu - placebo efekt

reven_21
22. února • 9:49

Omlouvam se. Tak 2.5i, jde oto že tohle se nedá srovnávat... kdyby se vedle vás postavilo RS který ma taky 125kw tak skoncite vy v pohledu na jeho zadni svetla s oblaku černeho kouře :-)

pufko
22. února • 15:18

No ale ved TDI má podstatne vyšší krúťak ako benzínová atmosféra s väčším objemom, a pri pridaní na TDI to predsa zatlačí do sedačky a pocitovo to teda ukrutne ťahá, nie ??? Moja atmosféra vôbec netlačí do sedačky teda TDI by jej malo natrhnúť prdel, či ?
Ja len na margo toho záťahu TDI, kolko ludí je presvedčených o tom ako je TDI neprekonatelné a krok s nou nemá problém udržať kludne bežná benzinová atmosferická 1800ccm, ktorá má podobný výkonAle s tým čierným kúdolom maš pravdu, fakt je to nedýchatelné

Marek
23. února • 19:54

Znáš pořekadlo "objem ničim nenahradíš" ?

VW
22. února • 10:45

Tak nevim 2,5T 191Kw! Nejsi trochu vedle? To snad nemyslis vazne!?

Marek
23. února • 19:58

kde jsi vzal 191kw?

21. února • 12:53

vzhled je věc, kterou každý posuzuje podle svého, ale cena je u octy vysoko od té toby co se představila OI. Připlácet si u nižší střední za klimu? Nevim jak u OIII ale ještě u OII se připlácelo i za centrál na dálku a další a další věci. Takže když porovnam OIII s aut klimou, centrálem na dálku, el zrcátkama a okýnkama, loketní opěrkou vpředu i vzadu a bezklíčkové startování s adekvátním meganem III nebo fluencem tak je tam rozdíl jen opravdu jen 150 000 Kč a více. Takže ano, OIII je předražená. Pár majitelů OI znám, ale OII co maj lidi jsou vesměs firemní. Nejde o to, že by na to člověk neměl, ale proč dávat za nové auto o 1/3 více?

Marek
21. února • 12:58

A ted mi řekněte za kolik ty auta potom prodáte? Když budete mít OII a megane v naprosto stejnem stavu tak v bazaru bude mit ta škodovka o 1/3 větší cenu a ještě ktomu se prodá daleko rychleji než ten Renault. Navic Renault je auto kde si sam nevyměníte ani žárovku... a v servisu musi rozebrat pulku auta aby se tam dalo dostat.

21. února • 13:02

Ano, v bazaru bude megane o 1/3 levnější. Za jak dlouho ho prodaj je jejich věc, mě stačí, že ho odemě vykoupí. A když to srovnám, při nákupu ta 1/3 dělá 150 tis. Při prodeji ta 1/3 dělá tak 70 tis. Takže megane i tak vyjde levněji. Plus tu máme havarijko, které se bere z ceny vozu, když je o 1/3 výš i havarijko bude dražší.

Marek
21. února • 13:06

Když to berete takhle tak si kupte novou Thalii za 99 000 tam budete platit za havarko zřejmě nejmene.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
21. února • 13:22

Thálie za 99 není, za tu cenu se to dost přeplatí. Každopádně bych tu netahal thálii jako konkurenci OIII. Megan je ve stejné třídě, thálie je o dost jinde.

Marek
21. února • 13:34

Že není?:DDD v Chomutově u globusu stojí jedna jako reklama... dost často okolo ní jezdím :-) Byla to naražka za vaší honbu za cenou havarka :-)

matrixjirka
21. února • 12:44

Mám Octavii II combi TDI v plné palbě (stála 780000,-), jako služební auto jelikož je zadarmo a mám ji i k soukromým účelum tak moc neremcám, ale jinak nechápu, že za ten krám někdo dá takové peníze. Motor je hlučnej, zavazadlovej prostor malej a design absolutně bez nápadu a ta nová je sned ještě horší nebojím se napsat, že je hrozná. Řekl bych nejhorší v nižší střední třídě (hlavně mi nepište že je to střední třída-vím, že ji tam řaději, ale nepatří tam).

Marek
21. února • 12:52

Pane Jirko. :D Muj otec má rovněž octavku combi TDI (r.2006) kupoval ji z bazaru ale cenu auta když to předchozí majitel kupoval byla rozvněž zhruba 750-780 000kč. Nejdřív se zaměřim na vaši narážku na design. Karoserie je z roku 2004 a to auto, i po téměř 10ti letech vypadá pořád dost moderně. Je to design který se jen tak neokouka... Nazeujme, ale ani neurazí. Vemte si JEN 5 let starou Kii Ceed... to auto je dne designová troska... To co tenkrát vypadalo moderně je ted zastarele. Motor by mohl být min slyšet, ale oproti OI je tam znatelnej pokrok. Větší hluk zrovná nám ale moc nevadí.... zvuk naftaku se mě osobně líbí. A zavazadlovej prostor:D Tehda to byl jeden z nejvetsich co se dalo sehnat.
Jestli je to nejhorší auto ve váma udané třídě... Jak vysvětlíte ty masové celoevropské prodeje? Kdyby to byl takovej šunt tak to přece nemá až takové vulgární prodejní čísla. Jen u nas se jich ročně prodá 20 000 kusu.

Rama
22. února • 6:46

Zvuk vytoceneho naftaku = sebeposkozovani ;-) to je na diagnozu... doporucuji zkusit neco s 6+ valci, mozna prehodnotis co se ti libi :-PTech 20t kusu je prevazne v prodejich pro firmy, rozhodne to nejsou nakupy plebsu, obycejny cesky smrtelnik (jako tvuj otec), kupuje "cestacke" Skodovky v bazaru... a dost casto na vyhodny uver B-]

reven_21
22. února • 9:47

JEEE RAMA:D ty lamo:D tebe jsem dlouho nevidel:D Aha:D takze mi chces rict ze rocne si nakoupi 20k škodovek do firem?:D to tech firem musi bejt opravdu hodne:D I malej soukromnik aby mel 5 sluzebních aut:D zapni trochu hlavu :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rama
22. února • 12:11

To rict nechci... pouze sděluji fakt, že obrovský kus z tohoto netransparentního čísla dělají prodeje firmám a podnikatelům. Plebs a tobě podobní kupují olítané jebky :-D

Marek
24. února • 15:56

To víš že jo:D Sám jezdíš v žiguliku a tedy něco vykládáš :D

VW
24. února • 16:15

Nee v Meganu!:-D

Marek
24. února • 16:23

Nic moc:D Ale jezdí zatim spolehlivě:D

VW
24. února • 16:35

Tak to jsem rad! Ma rec!:-D

roomstein
21. února • 20:37

5 let starý Ceed snese stále designem srovnání s touto O3. Nový Ceed je už samozřejmě dále. O2 nebyla před faceliftem úplně ošklivá, jen nudná. S výjimkou obrovských převisů a zadních světel alá stará KIA Shuma. Hruza hlavně v noci..

Marek
21. února • 20:52

koukam že vy jste ze Ceeda uplne paf... Předpokládám že máte telefon a TV Samsung a budete jasnej:D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
roomstein
22. února • 6:26

Ne, jen srovnávám srovnatelné. A ve služebních F2 a O2 jsem nucen jezdit. Pravda, TV mám japonské a také Galaxy SII, abych vám udělal radost. Myslíte, že Tesla a Siemens by byly lepší? A "jasnej" ste vy se svými palmface-názory.

Marek
24. února • 16:11

Očívidně nemáte tuto automobilku rád. Já ano, je normalní že braním to co mam rád proti pablbum co sem choděj jenom kňourat. Když vám tyto auta TOLIK vadí, proč sem teda lezete? určitě se tu najdou místa kde budete moct dávat své "duchaplné" příspěvky a další "inteligenti" vám budou přitakávat. Vy se sem chodíte akorát hádat... Zřejmě si tim léčite nízké ego... Dokážu se bavit i nezaujatě ale jen s lidma kteří toto zvádají taky. Když tady někdo začne vykládat jaký to sou plečky a kdo ví co ještě, tak mu odpovím uplně stejně. Naopak když sem někdo dokáže napsat opravdu inteligentní a opodstatněnou kritiku tak i já se sním budu bavit normálně... Proto se nemá cenu bavit s lidma co si lečí ego na netu, a jejich IQ nepřesahuje dnešní datum:-) (čtěte "s váma")
Rád jsem se zase jednou zasmál na váš učet :-)

lethal924
25. února • 11:38

"Když vám tyto auta TOLIK vadí, proč sem teda lezete?" Rika se tomu komunikace. Jde o to vyjadrit vlastni nazor a pripadne varovat lidi pred tim, ze ten jejich marketing nerika vsechno. K tomu jsou diskuze urceny, ne? Aby lide diskutovali o danem subjektu, jeho vyhodach ci nevyhodach, nikoliv o napadani a urazeni lidi s odlisnymi nazory, jako to delate Vy.
Priklad: Pokud znam jen Skodu z medialni masaze, nejspis se pro ni rozhodnu. Pokud si v diskuzi prectu, ze za stejny peniz muzu mit modernejsi, kvalitnejsi a spolehlivejsi auto, zacnu se o to vic zajimat. Vzdy jsem bral korejske auta jako levne nahrazky, ale dnes proste musim uznat ze uz tomu tak neni. Naopak hodne evropskych automobilek vcetne Skody slo kvuli cost-cuttingu s kvalitou dolu.
PS: Co se tyce Samsungu - Samsung Electronics je momentalne nejvetsi IT firma na svete. Je velka pravdepodobnost ze ve Vasi TV co mate doma i ve Vasem mobilu se nachazi LCD obrazovka vyrobena prave firmou Samsung.

Marek
25. února • 13:28

Samozřejmě. Uznávám inteligentní kritiku, ale jsou zde jedinci kteří sem chodí vyhledávat konflikty a OD toho diskuze není!
A co se týče toho samsungu:D Ten si pouze užívá svejch 5 minut slavy. Samsung dělá POUZE amoled panely který se dávají do telefonu! Panely do TV ma od externí společnosti... Pochybuji že Panasonic kupuje IPS panely on samsungu... to by to mohl P. roznou zabalit... A Sony do svejch telefonu dělá svoje vlastní TFT LCD panely... Takže ne, v žadnym z mejch zařízení nic od samsungu není :-)

Ondrej
21. února • 22:32

Kazdy nemuze mit TV Tesla:-)

Marek
21. února • 22:43

Narážím na to, že dnes je moderní mít všechno korejské... Korejská auta, korejské telefony, korejské televize. Vždyt je to hruza... Korejci nas zachvilku uplně ovladnou...

tom
24. února • 14:37

Ty debile zjisti si nejdřív kdo vyrábí samsung a pak tu kecej!!!!!!

Marek
24. února • 15:57

Korejci :-)

Marek
24. února • 15:57

Korejci :-)

VW
24. února • 14:44

Pokud myslis toho magora Revena, tak o tom zadna! Dela udajne v servisu Kia!

Marek
24. února • 15:58

Podle sebe soudím tebe, že?:D Podle vašeho slovníku vedete žebříček magoru vy:D A jestli mi chceš nadávat tak mi to přijed rict do očí:D Miluju internetové svalovce:D

honza
22. února • 0:42

pred lety (desitkami) se ve vyspelem svete zacali takto prosazovat japonci... ovladli nas snad? ne, jen jejich produkty dodnes znamenaji ve vetsine kvalitu a poctivost (i kdyz casy se meni a i oni dnes umi lacine ksunty - protoze si to trh a konkurencni boj zada), nevidel bych tu paralelu s koreou jako100% identickou, ale urcity pruvodni rysy tam jsou.osobne bych se spis bal cinanu ;) ti nas za chvili sezerou.

reven_21
22. února • 9:45

Je velký rozdil mezi japoncema a Korejceme. Japoncum se podařilo dělat extremě kvalitní elektroniku a kvalitní auta. Tim se jim podiralo dobre se umístit. Korejci ale nedelaj extreme kvalitní elektroniku a auta. Dělaji neco, co kvalitu pouze napodobuje. Prostě firma co dřív dělala videa, nemuže ddělat dobra auta. Bože, klidně si ty korejce kupujte:DD ale ti kdo mají AUTA se vam budou jen smat:D
Ještě jedna věc. Všichni na netu breči jak je evrposká ekonomika v haji... Přoč teda pudu cpát svoje prachy někam do asie misto toho, aby to zustalo zde v evropě? Nezapomente z toho udelat že chci aby každej jezdil ve škodovce :D

roomstein
22. února • 6:21

Tak tak, nejdřív Japonci, teď Jižní Korea, nastupují číňané. Jsou asi pracovitější, houževnatější a rychlejší. Je to pro evropskou ekonomiku hrozba, ale tím, že si budeme do kapsy nalhávat, že maj evropské výrobky navrh, tomu rozhodně nepomůžeme. A "palmfacy" nás nezachrání..O to výraznější bude prozření v zemi, tak moc nesmyslně orientované na automobilový průmysl.

Brouk
21. února • 22:56

Tvou mysl už ovládli.

Marek
21. února • 23:17

Já ti nwm:D ale já nemam bárak plnej korejskéch krámu :-)

Brouk
21. února • 14:06

"zvuk naftaku se mě osobně líbí. " :-D:-D:-D

Marek
21. února • 14:27

Docela by mě zajimalo čemu se smějete... Nebo neprekousnete myšlenku že se to muže nekomu líbit? To spíš vy jste k smichu :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pufko
21. února • 17:20

Prečo sú také predaje ? Lebo aj marketing robí svoje, a snád porota zložená z domácich porotcov nebude hlasovať za konkurenciu a za dalšie ani nevieme aké dalšie vozidlá boli zaradené do ankety, ovečkám to na kúpu môže stačiť... Ale aspon trochu objektivity by pri takýchto anketách nezaškodilo

Marek
21. února • 20:55

Mě je uplně jedno jestli vyhraje nějake ocenění nebo ne... Muj pohled na auto se nezmění, prostě se mi líbí.

Marek
21. února • 12:18

PS: netvrdím že Octavky jsou dokonalé auta. I já na ni najdu pár much. Přesto to neznamené že na ní budu záměrně hledat hnidy, a vady tam kde nejsou.... A pak to budu na netu se svejma kumpana prezentovat jako FATALNI vady... atd, atd..

Rama
22. února • 6:38

Je to uplne stejne, ty pane objektivni, jako tvuj prispevek vyse... opiras se do "rejze", kterou jsi pravdepodobne nikdy nejel, pze jezdis (a asi take makas) ve Skodovce a mas za ukol hledat hnidy na druhe strane barikady. Tak se potom nediv, ze se najde spousta lidi, kteri kopou do Skodovky v kazde volne chvily. Kdyz si dnes a denne musis cist o tom, jak je to skvele auto (a to casem musi omrzet i ortodoxniho Skodovkare). Oblbovaci lzi funguji jen v predvolebnim obdobi... Presne takto to bylo i u Rapidu - skvely, uzasny, pro obycejny lid :-D a ejhle, za planovanou cenu byl ten "plastacek" slozeny ze zaprasenych dilu VW neprodejny :-)
Mimochodem za soucasnou cenu Rapidu je na trhu stale velke mnozstvi konkurentu o tridu vyse (308, C4, Megane, Bravo, Korejci... kdyz do techto aut vlezes, mas uplne jiny pocit z "kvality" nez v Rapidu)... mimochodem zelezna opona padla v 89´, dnes neni potreba stat u mototechny a slintat nad okridlenym sipem ;-)Skodovka ma proste zmakla media a dalsi "odborniky" uplne stejne, jako politici... prachy, prachy, prachy :-P

Fifunčík
21. února • 11:56

Medzinárodná komisia B-]

Karol
22. února • 14:55

Medzinarodna komisia Praha. Preco nie. :-))Raut, ci nejaka recepcia bola zrejme pred hodnotenim, tak si co to hrkli a povedali, ze toho roku budu vsetci cumiet :-D

honza
21. února • 11:43

tomu se da rict jen narodni patriotismus... mozna by se sluselo dodat pridomek "slepy" ;)
fakt sila...

wolff
21. února • 11:18

No.., sem to auto nijak nesledoval a nehodlám v tom začínat, četl sem jen rekace... a ty mě donutily se na to auto podívat... a s těmi prolisy na zadním víku to myslí vážně...?:-O

Marek
21. února • 12:28

Proč by ne? Mě se to líbí... Bez toho by to vypadalo moc jednotvárně.

wolff
21. února • 12:33

Celé auto je dost jednotvárné..., tohle tomu nepomůže...
Opravdu je regulérně problém odlišit to od Rapidu.. a to je ten největší problém.., tenhle prolis to nezachrání..

roomstein
21. února • 20:32

Už jsem se lekl, že je to nějaká mezinárodní soutěž... Na Škodovku to není ošklivé, ale vždyť je to dvojče dva roky staré Jetty. Tak jaká designová inovace? Snad jen trošku čumák a zadní dveře trochu neuměle ve stylu Optimy?

Marek
21. února • 12:36

Prolis je i na Rapidu. Já teda nemužu najít stranu ze které by se mi nelíbíla:D
Přesto ted byl článek kde jsou fotky OIII Combi, a musim říct že ten kombik vypadá ještě daleko lepe než lift.

Atlis
21. února • 10:54

:-D neskutocny vysledok prace odbornej poroty.

asd
21. února • 10:35

Hlavně, že jí dali nesmyslně do střední třídy. Aby jí ubyla konkurence.

Ondrej
21. února • 10:32

A co to je za svetovou cenu? Aha, to je nejaka ceska bezvyznamna kravovina. Octavia rulezzz. A tesne ctvrty byl urcite Rapid. Haleluja.

Hanba porote
21. února • 10:30

Hanba porote

><
21. února • 10:23

LOL, z obrázku vypadá hezky, jen nechápu to víko kufru, jel jsem za tim a vypadá to jak po bouračce. Navíc když jsem ji viděl na život stát zaparkovanou, tak jsem si ji spletl s rapidem. Čekal jsem trochu širší a bytelnější auto. Tohle je taková neposedná skákavá koza.

Marek
21. února • 12:16

No nwm. Ja ji viděl v salonu a porovnával jsem si s OII a zdála se mi dost mohutná a robustní:D hlavně na šířku.

runner42
21. února • 11:08

Souhlasím, už jsem to tady taky psal několikrát. Ve stříbrné barvě mě přinutila výrazně zpozornět a ubrat při jízdě na D11, protože jsem se bál, že by z jejího "zmačkaného" zadku mohlo něco odpadnout.

Marek
21. února • 12:14

Noojo, váš přispěvek byl extremě vtipný. Váš příspěvek si zaslouži jen jedine slovo... "facepalm", najděte si na googlu co to je :-)

runner42
22. února • 8:11

Mě by spíš zajímalo jestli na googlu najdeme, zda "bouraný" zadek nové Octavie navrhoval ten samý designer, co navrhl permanentně nedovřený kufr co má SuperB.

roomstein
21. února • 20:49

Pán je agresivní, někdo si dovolí kritizovat rodinné německé stříbro...

runner42
22. února • 8:09

V pohodě, pán se právě naučil jedno pro něj nové cizí slovo a teď tím nepochybně bude zcela nesmyslně zasírat diskuze, aby ukázal svoji světovost a rozhled... :-D

Marek
21. února • 20:53

Pán se asi nikdy nesetkal s opravdovou agresivitou, že?:D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
roomstein
22. února • 6:13

Alo ano, volů bylo vždycky dostatek

Doporučujeme

Články odjinud