Anglie, Silverstone: další triumf pro Ferrari

12 komentářů

Michal
11. července • 22:10

Vedou naprosto s přehledem, prostě pohodička...

Ferda
11. července • 22:57

To sice vedou, ale me by zajimalo, kdo bude nakonec druhej. Schumi posedme mistr a Ferrari vitez poharu konstrukteru jsou uz bez debaty, ale jak to dopadne mezi stajemi: Renault x Williams x BAR ? A co trebas jeste McLaren? Stihne se jeste vratit s novym monopostem do boju o predni pricky? Myslim, ze fanousek F1 si i pres suverenitu Ferrati najde v MS svoje.

Niemand
12. července • 11:25

No ja jsem si tam svoje nenasel. Divat se pokazde na to, jak vyhraje S., nemusim. Proste je to cele o nicem.
Jak rikam, bud ma Ferrari o tolik lepsi auto, nebo jsou ostatni uplne na nic. Tak jak tak je to desna nuda, na kterou se neda divat.

Ferda
12. července • 14:32

Tak to F1 bud tak neresis a nebo jsi omezenec, ktery to vsechno haze do jednoho pytle... Otazek jsem v predchozim prispevku naznacil hned nekolik, proc se na F1 divat

Niemand
12. července • 18:49

Jsem omezenec, ktery haze vsechno do jednoho pytle.

Petr
11. července • 18:39

Schumi je bůh, ale kvůli němu je F1 GP skoro nuda. Ani se nemusím dívat a vím, že vyhraje.

RejpalCZ
11. července • 21:01

Ale kdepak, kvůli němu to nuda není... za nos by se měli chytit ostatní silné stáje, kteří Ferrari prachsprostě nestačí.
Dotaz na redakci: články o formuli teď budou pravidelnou součástí AutoRevue?

Roman Daněk
11. července • 21:43

Další články budou následovat a to nejenom o F1, ale i informace o dění v MS motocyklů. Dnes byla vyčleněna samostatná sekce F1/Moto (v horní liště); přehled posledních článků najdete v pravém boxíků pod názvem Motosport.

Michal Politzer
12. července • 14:21

Přesně tak, rádi vás, čtenáře, budeme o motosportu informovat, takže nám pokud možno dejte vědět, zda o to stojíte, v jakém množství a v jaké formě. Co vás zajímá nejvíc, F1, auto/moto/rallye? Chcete spíše články a reportáže anebo hlavně výsledkové tabulky?

Díky předem za názor!

RejpalCZ
13. července • 23:29

No... to je trochu problematické - o F1 existuje na českém internetu pár velice dobrých serverů, které poskytují zpravodajství zaměřené ryze na svět F1, čehož si myslím nelze v rámci jinak automobilového serveru dosáhnout. Svou skladbou je mi například daleko nejbližší server formule1.cz.

Jak psát články, to je otázka. Co jsou to ale články a co reportáže? Mám snad počítat s investigativními počiny? Opravdu se můžu těšit na rozhovory s jezdci či členy jednotlivých stájí? A co nižší soutěže, například F3000? To všechno je poměrně velké sousto, které, byť vám to všem přeju, není moc jednoduché. Výsledkové tabulky jsou absolutní základ, k zahození by nebyly celkové přehledy bodů, a to jak v Poháru jezdců, tak v Poháru konstruktérů. To samo ale ještě nestačí - obzvláště oblíbené jsou historická připomenutí, analýzy a podobně - jenže to vše již vyžaduje poměrně zdatný kolektiv (a rozpočet), hluboké znalosti daného sportovního odvětví a podobně.

Jak jsem napsal výše - z mého pohledu mi to přijde jako hodně velké sousto. Bez výše uvedeného zůstane sekce F1/Moto stejně vágním přehledem, jako je rubrika Sport na idnes.cz - tedy informování o událostech, ale už ne komunita.

Ferda
11. července • 18:27

Videl jsem ten zavod v TV a karambol Trulliho vypadal pomerne hruzostrasne! Myslim, ze za to mohla zase praskla pneumatika a jezdec, jako je Trulli preci nejni zadny novacek, aby jen tak z niceho nic napalil do zdi...

Jsem jen zvedav, jake na to budou reakce FIA, zda nektera omezeni prijdou drive, ci nikoliv...

RejpalCZ
11. července • 21:04

Co se Trulliho nehody týká, šlo o selhání zavěšení zadního kola (viz komentáře jezdců na Formule1.cz).
Reakce FIA: ona FIA přednáší návrhy na zpomalení už dlouho, teď před týdnem navíc začal běžet realizačnímu týmu sestaveného z technických ředitelů jednotlivých stájí a výrobců (motorů i pneumatik) dvouměsíční termín, ve kterém musí předložit návrhy na zpomalení monopostů. Pokud se ničeho nedoberou, rozhodne FIA díky Concorde Agreement... Dodávám, že jsou to právě některé stáje, které neustále meldují, že zpomalování vozů NENÍ potřeba... je ironií osudu, že právě Truhlík je jedním z největších zastánců zpomalení vozů...

Doporučujeme

Články odjinud