Android Auto v Porsche nebude. Byl moc zvědavý, chtěl znát třeba rychlost

Android Auto, respektive mateřský Google údajně požadoval příliš mnoho dat. A to se inženýrům Porsche nezamlouvalo.
Android Auto v Porsche nebude. Byl moc zvědavý, chtěl znát třeba rychlost

Modernizované Porsche 911 nabízí vedle přeplňovaných motorů také vylepšený Porsche Comunnication Management včetně podpory protokolu Apple Car Play. Ten umožňuje obsluhovat některé funkce chytrého telefonu prostřednictvím dotykové obrazovky a hlasového ovládání, bez nutnosti držet přístroj v ruce. Majitelé telefonů s operačním systémem Android mají však smůlu, funkci Android Auto (obdoba Apple Car Play) nové Porsche 911 nepodporuje.

Porsche 911 na nových fotkách. Stojí nejméně 2 743 000 Kč

Porsche 911 na nových fotkách. Stojí nejméně 2 743 000 Kč

Nabízí se domněnka, že jde o výsledek zákulisních dohod mezi automobilkou z Zuffenhausenu a technologickým gigantem z Cupertina. Americký magazín Motor Trend ale předkládá jiné vysvětlení: Android Auto, respektive jeho mateřský Google požadoval příliš mnoho dat.

Podle Motor Trendu Google chtěl, aby systém shromažďoval a odesílal v podstatě kompletní výstup z OBD2. Do Googlu tak měly proudit mimo jiné údaje o rychlosti jízdy, poloze plynového pedálu, teplotě kapalin a otáčkách motoru. A to se inženýrům Porsche údajně nezamlouvalo. 

Google se přiznal. Jeho autonomní vozy měly už 11 nehod

Google se přiznal. Jeho autonomní vozy měly už 11 nehod

Apple se podle stejného zdroje spokojí se zjištěním, zda se auto při využívání Car Play pohybuje.

V tuto chvíli není zcela jasné, jestli Android Auto shromažďuje a odesílá podobná data ve všech autech, která ho podporují, nebo šlo o specifické požadavky směrem k Porsche. Pokusíme se to zjistit, pokud nás nepředběhnou zahraniční média.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků