Andrea Pininfarina zemřel při dopravní nehodě

Mitch  |  09. 08. 2008 10:28

Takový člověk měl jezdit ve Phantomu s ridicem v cepici a ne na skutru. Po delsi dovolene tento rok ve Francii a Italii me se ze skutru dela zle. Vsude se cpou, nedodrzuji zadna pravidla. Jsem rad ze motorek a sutru je v Praze minimum, a aspon se chovaji slusne ve srovnani s I a F.

Odpovědět  |   | 
dall  |  09. 08. 2008 12:23

asi dobre vedel, ze na Vespe toho za den stihne 2x tolik co v aute, se slepym dedkem v aute bohuzel nepocital...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 08. 2008 16:37

S tím se dá souhlasit. Cena pana Pininfariny byla příliš vysoká na to, aby riskoval život a osud firmy jízdou na mopedu. Ráno do práce a večer z práce ho měl odvézt řidič.

Odpovědět  |   | 

Vy jste teda koumaci. Chcete jako rict, ze kdo jezdi na skutru, muze klidne umrit, protoze neni dulezity? Nebo mel nejak tusit, ze umre pri autonehode a tak vubec nechodit pobliz silnic? Co byste rikali, kdyby se vysmahnul v aute s ridicem a umrel? Ze mel litat jenom vrtulnikem?

Dell Latitude 5490 | Samsung Galaxy S8 | Xbox One S | Canon EOS 400D | Glock 19

Odpovědět  |   | 
dall  |  10. 08. 2008 09:56

s tim vrtulnikem by Colin asi nesouhlasil...

Odpovědět  |   | 
vzzzum  |  10. 08. 2008 14:15


Ale jinak je pravda,ze kdyby se mel bat,ze se mu neco stane,tak by nemohl vubec vylezt z domu. Proste mel pech,to se stava.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  10. 08. 2008 09:06

Kdo byl ten Pininfarina? Nejakej zavodnik?

Odpovědět  |   | 
masdad  |  14. 08. 2008 10:16

ne, prej ňákej chemik

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 47 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A