AMG zůstane věrné atmosférickému plnění

V době dopování pohonných jednotek přeplňovacími dmychadly působí toto prohlášení poněkud překvapivě a potěší zvláště ty, kteří stále razí heslo „objem ničím nenahradíš“.

Přesto že AMG nedávno uvedla osmiválec s objemem 5,5 l a dvojicí turbodmychadel, klasické „atmosféry“ z její nabídky v dohledné době nezmizí. Za příklad poslouží „novodobý Gullwing“ SLS AMG, jehož osmiválec s objemem 6,2 l dává i bez přeplňování poctivých 571 koní (420 kW), navíc se můžeme záhy těšit na ještě výkonnější verzi se zvětšeným objemem. Za zmínku stojí také potvrzení, že Mercedes-Benz již připravuje následnickou generaci svého modelu SLS AMG.

Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz a jeho divize AMG kupodivu nechce dát velkým atmosféricky plněným motorům vale
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků